Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

21.3.2006 23:23

Komee mopo kieltämättä, mites banditin kaupittelu?

21.3.2006 23:28

Taitaa olla kevät niin myöhässä, ettei pyörät vielä mene kaupaksi. Tuollaiselle hienolle Banditille löytyy kyllä varmasti ostaja, kunhat et annan sitä puoli-ilmaiseksi kuten itse tein :)

21.3.2006 23:45

Rosvon myymisellä en pidä kiirettä, mutta viimeistää alkukesällä se lähtee, kumma jos ei jo ennen.

22.3.2006 9:18

vähän korvan takamusta kutittais toi bandit heti kun hinnasta jonkinlaisen käsityksen sais ja noi muut romut kesäkuuhun mennessä altapois myytyä ;)

22.3.2006 13:09

omasta banditista tein mielestäni hyvät kaupat, 500e enemmän kuin ite maksoin.

vinkvink tänään tulee kaupat uudesta pyörästä <3<3<3
topickia tulossa sitten kun on asia varmistunut.

22.3.2006 20:09

aika bisnes mies mutta oon valmis hautamaan autohifit ym jos x-racen banditista hyvän tarjouksen saa ;)

22.3.2006 23:30

jarez kirjoitti:aika bisnes mies mutta oon valmis hautamaan autohifit ym jos x-racen banditista hyvän tarjouksen saa ;)


Syytäkin. Autohifi on pellejä varten :)

22.3.2006 23:39

opa_ kirjoitti:
jarez kirjoitti:aika bisnes mies mutta oon valmis hautamaan autohifit ym jos x-racen banditista hyvän tarjouksen saa ;)


Syytäkin. Autohifi on pellejä varten :)


päinvastoin se on meitä autoamiksia varten ;)

mutta ei siitä sen enempää jatketaanpas x-racen mopon ihailua

14.4.2006 12:24

Eilen alkoi ajokausi. Mopo pelaa hinosti ja tuntuu hyvältä sillä perusteella, mitä sitä nyt tossa nurkissa on paskasilla teillä hyssyttelemällä voinut kokeilla. Vielä kun ajoasentoon tuttuu, alkaa pyörä varmasti tuntumaan omalta.

16.4.2006 21:01

Hieno pyörä on kyl... näin tänään vilaukselta ulvilassa.. :D Näytti hyvältä ja kuulosti ainkain noin "tyhjäkäynti"kierroksilla ihan kivalta!!

Tuli tässä mieleeni... mitäs vanhoilla putkilla meinaat tehdä? Siinähän oli kaks pönttöä alun perinkin.

sv pyörä

21.4.2006 11:30

On todella hieno pyörä... itelläni haaveena saada sellainen itselleni.....madallettuna tietenkin... oon nääs niin pieni..

6.5.2006 16:37

Nii.. .Mitäs X-race oot suunnitellu sille vanhalle putkistolle tekeväsi? Meneekö romukoppaan vai odottamaan et lähtee seuraavan omistajan mukaan?

7.5.2006 20:29

pexi_u kirjoitti:Nii.. .Mitäs X-race oot suunnitellu sille vanhalle putkistolle tekeväsi? Meneekö romukoppaan vai odottamaan et lähtee seuraavan omistajan mukaan?

Jääkööt odottamaan.

20.5.2006 23:32

Tein tänää SVessasta matkapyörän ja homosohvan: Pistin matkustajan tapit paikalleen. Kai jossakin vaiheessa joutuu vielä vaihtamaan ducktailin matkustajan satulaan ja laittamaan pelkääjän kahvan paikalleen.

20.5.2006 23:39

onko paljonkin kertyny kilsoja mittariin tällä kaudella?