Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

2.2.2007 2:25

Aivan helvetin hieno, omaperäinen ja räyhee.
Vähän sais omaan makuun olla noi valot matalemmalla ja lähempänä pumppuja, tai ei välttämättä edes lähempänä mutta alempana kuitenkin.

2.2.2007 11:36

Nyt on kyl pakko kans sanoa, et kyllähän tuosta helvetin räyheen näköinen tuli, vaikka se vähän epäilyttävältä näytti tuossa yhdessä vaiheessa.. Jäädään odottelemaan, millaiselta pyörä näyttää keväällä ;)

2.2.2007 12:19

Jotenkin tulee mieleen joku tehdas -look, enkä tarkoita sitä, että pyörä olis kuin suoraan tehtaalta, vaan toi harmaa väri ja tietynlainen kulmikkuus tuo mieleen jotenki tehtaat. Toi on varmasti parhaimmillaan jollain teollisuus alueella. :P

Eikä mitenkään pahalla, aivan törkeen siisti toi pyörä on!

2.2.2007 18:02

Ei pahalla, mutta toi valoviritys on jotain aivan järkyttävää :)

2.2.2007 21:56

Must tuntuu et mielipiteet täst pyörästä jakautuu aika rajusti niihin jotka tykkää vitusti ja jotka melkein oksentaa nähdessään ton. :)

9.2.2007 17:05

Sharkin putkiston kanssa kävi sillee, että tarvii keksii joku muu putkisto. Ideoita? Yhdellä tai kahdella vaimentimella. Ei mitää perus high up putkistoa.

9.2.2007 17:35

Vedä yhellä leveellä putkella penkin alta, tai kahella tyyliin ducati 1098. Yks vaihtoehto vois olla kans tää mitä on toteutettu buelleissa ja uudessa ER6. Eli siis suoraan koneen alle putki, mutkitteluahan tuo tuottais, mut kuitenkin, mun mielestä vois olla aika kova sana. Ulostulot vois tulla takarenkaan kummallekkin puolelle viistoon, tyyliin nää tuning-autot ja niissä kyljestä tulevat putket.

9.2.2007 18:11

Siisti Devilin rööristö

Hui helvetti kun oli pitkä urli

9.2.2007 20:17

Koitan välttää tommosta perus high-uppia. Ei miellytä omaa silmää. Hiilikuitua myös mielummin ei.

9.2.2007 21:10

Eiks mikään mun ehdotuksista kelpaa :P

9.2.2007 21:22

http://www.mivv.it/moto_usa/prodotti_sportline_foto.asp?id=1420

Joku tuommonen ratkasu olisi pätevä, ei taida vaan saada tonniseen muutaku pienellä modauksella.

edit. http://www.mivv.it/moto_usa/prodotti_sportline_foto.asp?id=1424

9.2.2007 22:33

Snage kirjoitti:Eiks mikään mun ehdotuksista kelpaa :P

Putkisto on tarkoitus ostaa, ei rakentaa. Yoshimuralta olen nähnyt takakatteen alta menevän putken svessassa, mut silloin takarenkaan yläpuolelle jää vähemmän tilaa kuin on joustomatkaa. Lisäksi tarvis tehdä uudet härvelit rekisterikilvelle ja vilkuille.

9.2.2007 22:42

Jaa luulin et olisit rakennellu, eipä sitten paljoo vaihtoehtoja jää, shorty ois tohon kyllä kaikista hienoin. Ton pyörän värisenä.

10.2.2007 0:26

Eikun kyllä tommonen V2 vessa vaatii muhkeet ulostulot ;)

10.2.2007 10:56

X-Race kirjoitti:
Snage kirjoitti:Eiks mikään mun ehdotuksista kelpaa :P

Putkisto on tarkoitus ostaa, ei rakentaa. Yoshimuralta olen nähnyt takakatteen alta menevän putken svessassa, mut silloin takarenkaan yläpuolelle jää vähemmän tilaa kuin on joustomatkaa. Lisäksi tarvis tehdä uudet härvelit rekisterikilvelle ja vilkuille.

Tuotakaan systeemiä ei yoshimuralla ole svessaan, vaan joku gyntteri oli sen itse räpeltänyt.