Öljypumpun osat saapuivat pari viikkoa sitten jolloin sain pyörän täysin kasaan! Parin sekunnin starttauksen jälkeen lähti käymään nätisti, ihan kuin koneelle ei olisi ikinä mitään tehtykään
Ainoat ongelmat olivat vetarin stefan vuotaminen sekä booaus nopeasti kaasua avatessa.
Öljyvuoto oli helppo korjata ja keihinin kiihdytyspumpulle tein niin sanotun "Eddien modin", jonka ansiosta kiihdytyspumppu työntää enemmän bensaa imukanavaan ja näin booausongelmakin hävisi
Rempan jälkeen olen ajanut noin 800km ilman mitään ongelmia. Tehoissa huomaa selvän eron, alavääntöä tuli lisää sekä huippuja kerää mittariin 160-165
liekkö kuinka todellista?, jolloin kierroksia on 9200-9400rpm. Rajoitin on 9500 kohdalla joten pidemmillä väleillä saattaisi hieman enemmänkin kulkea
Ulkonäköhän ei pyörässä oikein muuttunut, mutta laitetaan silti muutama kuva
Kommentoikaa ja antakaa ihmeessä mielipiteitä/ideoita!
Projektointi ei vielä lopu tämän pyörän osalta!
Viimeksi muokannut Bomb3ri päivämäärä 22.5.2016 18:41, muokattu yhteensä 1 kerran