Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

22.4.2010 21:05

Noniin, neuloja nostettu pykälällä, ja suuttimet vaihdettu. Kahvakuume senkus nousee :paha:

25.4.2010 21:33

Tänään kävin testirundilla. Täyskaasulla toimii hienosti, ei paukuta tai pätki ollenkaan.. Edelleen kuitenkin ilmenee pieni nykiminen kun maantietä ajaa tasakaasulla 100km/h. Kaasu on tuossa vaiheessa niin vähän auki ettei neulojen nostaminen tuntunu auttavan asiaan. Myös jos kaasun laskee ja avaa uudelleen, niin hetken miettii ennenku lähtee taas vetämään. Ryyppy päällä toimii maantieajossa mainiosti.
Tyhjäkäyntisuuttimia pitäis varmaan sit seuraavaks hankkia, 600cc:ssä oli siis 70, nyt 75. Jos semmosta kasivitosta tyrkkäis kiinni ja sitte penkkiin kattomaan osuko lähelle :D

23.5.2010 22:35

Ilmojen lämmettyä säädöt tuntuivat osuvan aikalailla kohdalleen. Käyttäytyy lämpösellä koneella ihan virheettömästi. Takaratas kulahti lähes sileäksi, joten laitoin uutta sarjaa tilaukseen. Eteen piikkiä isompaa ja taakse 7 piikkiä pienempää. ;) Alko tympäseen ku reippaissa ohituksissa loppu vauhti kesken, n. 160 menee mittarin mukaan noilla vanhoilla väleillä.
N. 1500km tullut mittariin, ja varmasti lisää tulee kesän mittaan :)

27.5.2010 20:25

No nyt on uus ketjurataspaketti paikoillaan, ainoastaan ketjulukko pitäis painaa kiinni. Milläs porukka on noita "prässänny" kun ketjut on jo pyörässä kiinni? Irtoketjuthan sais kätevästi vaikka ruuvipenkissä.

27.5.2010 22:01

Jahne kirjoitti:No nyt on uus ketjurataspaketti paikoillaan, ainoastaan ketjulukko pitäis painaa kiinni. Milläs porukka on noita "prässänny" kun ketjut on jo pyörässä kiinni? Irtoketjuthan sais kätevästi vaikka ruuvipenkissä.

Kyseessä on siis vissiinki niitattava lukko eikä jousilukko. Niitattavaan lukkoon on erikseen työkalu olemassa jolla sen saa puristettua, en sitten tiiä onko erilaisia kotikonsteja olemassa. Kuva värkistä:
http://www.mc-lifestyle.com/tuotteet/CHBPRO-250.jpg

27.5.2010 22:07

Me ollaan kahteen pyörään laitettu ruuvimeisselin avustuksella, mutta jätetty "kumit" pois. En tiedä, kai se kestävyyteen vaikuttaa mutta toistaiseksi tämäkin tapa toiminut.

28.5.2010 1:45

Nätti vekotin, itse ehkä öljynlauharin nostaisin ylemmäs tuohon etummaisen sylinterin+kannen päälle tyhjään tilaan.

24.7.2010 18:56

Noniin.
Monsteri pelasi mainiosti, ilman vikoja ajeltiin tyytyväisenä n. 5000km. Nyt pyörä sai uuden kodin Jyväskylästä :)
Tilalle tuli omaan käyttöön paremmin sopiva, ehkä hieman tehokkaampikin GSX-R 750 Srad vuodelta -99.
Ruiskukoneella, Akrapovicin koko putkella ym hilppeillä. Todella miellyttävä pyörä ajaa, ei ollenkaan niin möhkö miltä näyttää. Muutaman tunnin liuotinpesun ja myllytyskoneen jälkeen näyttää suunnilleen tältä:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Saa nähdä mitä Suizalle käy kunhan talvi tulee. Suunnitelmissa olis pulverimaalia ja vähän uudemman pyörän katesarjaa, niitäkin kun näyttää saavan sopuhintaan. :seko:

24.7.2010 22:19

Monsterin jälkeen: Kuva

25.7.2010 17:36

Voisit ainakin eurokilven tuohon hommata, luo niin onnettoman vanhan vaikutelman tuo nykyinen kilpi. :s