23.5.2008 12:55
Risord kirjoitti:Joo eli tosiaan nyt vedettiin tarkoituksen mukaisesti juuri vastakkaiselta puolelta ulosvetäjällä tuolla ja nakuteltiin. Ei se irronnut mutta ainakin suoristui että venkutusta ei tapahdu kuin MAX 0,5mm tuo saattas mennä viel ajossa jos toi kärjellinen sytytys ottaa kiinni (kaipa niiden pitää vai vaan äärettömän läheltä?).
23.5.2008 13:17
23.5.2008 13:23
Georg kirjoitti:...Onko RD:n kanssa pulaavilla jemmassa ylimääräistä toimivaa sytytspuolaa?...
23.5.2008 13:25
23.5.2008 14:13
specialisti kirjoitti:Koitappa polkaista pari kertaa ryyppy päällä ilman virtoja. Toimii monissa 2t vehkeissä "lisärikastuksena". Piikki RD:ssä ja DT:ssä ainakin auttaa kylmäkäynnistystä...
23.5.2008 14:15
-Zone- kirjoitti:Georg kirjoitti:...Onko RD:n kanssa pulaavilla jemmassa ylimääräistä toimivaa sytytspuolaa?...
Eikös ihan 12V tarvikepuolilla kannattaisi tehdä ? Taittaa olla se halvin konsti kummiskin.
23.5.2008 14:47
Georg kirjoitti:...Meinaa päin vastoin kastella tulpat...
23.5.2008 17:43
25.5.2008 21:01
Georg kirjoitti:Muistelen vuosien takaa, että RD:ssä olisi tulpanjohdot "valettu" puolaan kiinni. Voiko joku ystävällisesti vahvistaa tai kumota muisteluni. Jos ne tulpanjohdot ovat mallia irrotettavat, niin pääsee ainakin uusilla tulpanhatuilla ja johdoilla testailemaan...
25.5.2008 21:11
25.5.2008 22:27
Risord kirjoitti:Näkee sitten kun testaa. Muuten miten kukin irroittaa kun kutkintappi ja sen päässä oleva kuula ei ultä edes akselin päästä päähän jonka sisässä ovat? Multa taitaa puuttua joku tappi jostain välista?
26.5.2008 6:16
Miki_Moon kirjoitti:Omakin kytkin on viittä vaille vainaa, kytkinkruunu heiluu edestakaisin siinä (ensiö?)rattaassa kuin hullun mikäsenytoli...
Mahtaakohan sopia R6:sta? Levyt sopii kuitenkin keskenään, joten ei kai kruunukaan kovin erilainen voi olla?
Romikselta saa kuitenkin halvemmalla kuin Bansheen billet/tms. paremmin öljyäviä malleja...
26.5.2008 6:22
Risord kirjoitti:Eipä taida ainakaan itselle ole mitään merkitystä pyörää ostaessa että onko alkuperäistävai ei. TOki näille pyörille museorekisteri ei ole enää hirvittävän kaukainen asia...
26.5.2008 6:24
Miki_Moon kirjoitti:Georg kirjoitti:Muistelen vuosien takaa, että RD:ssä olisi tulpanjohdot "valettu" puolaan kiinni. Voiko joku ystävällisesti vahvistaa tai kumota muisteluni. Jos ne tulpanjohdot ovat mallia irrotettavat, niin pääsee ainakin uusilla tulpanhatuilla ja johdoilla testailemaan...
Ovat ihan pienillä valuhuulilla kiinni puolissa, itse vaihdoin onnistuneesti omastani johdot/hatut raysingmallisiin.
Ja edelleen on yhtä huono kipinä...
27.5.2008 22:54
Georg kirjoitti:Olen vuosien mittaan (~60 000 ajokilometriä) havainnut, että OEM-varaosien sopivuus/kestävyys on parempi, kuin tarvikeosilla.