Onhan nuo teippaukset suhteellisen tyyriitäkin mun lompakolle.
Juubelii @ Stunt Farmi kirjoitti:fighterit pyörii 600-800e välillä ja täyskatteelliset aikalailla 1400e. hinnat sisältää alv 23%, asennus- sekä suunnittelutyöt.
asennus on aikalail mahdotonta ensikertalaiselle. oon täs ny melkein vuodenpäivät tehny noita täyswrappeja ja silti jotkun kohat tuottaa päänvaivaa.
... MP-Messuilla tosiaan tuli kävästyä. Elikkä Stormilta saapuu luultavasti huomenissa pakettia, jossa tulee eturengas (Michelin Pilot Power, jota stunttipiireissäkin kehuttu), öljysuodatin, jarrupalat eteen, sekä taka-jalkajarrulle. Messuilta paikanpäällä tarttui mukaan Bilteman fättis.
Paristakin eri syystä. Nyt saa Kosolaisen siististi maskin ja t-palan väliin. Renthalin kanssa sitä ei olisi saanut mitenkään sinne, kun siinä on se välitanko tiellä. Sekä nyt ei tarvii mitään patentteja, jotta sais kaikki kahvarungot mahtumaan siististi. Ja hyvin pienenä plussana, venyy paremmin jalat tangolle, kun sen aika joskus tulee.
Noita Brakingin letkuja saa monestakin paikkaa, mutta ei vaan sais mielellään olla teräspunos-letkua. Ensinnäkin, siinä tapauksessa pitäisi vaihtaa myös se letku, joka menee toiselta satulalta toiselle. Muutoin se jakaa toiselle satulalle enemmän nestettä, koska ei ole samallaiset letkut molemmin puolin. Näin satuin joskus joltain fiksummalta kuulevani, tiedä sitte onko niin suurta vaikutusta.. Toisena, näin tehtynä siitä tulisi siis lähemmäs satasen euron paukku. Ja kolmantena, haluaisin normi letkun, jotta jarrutuntuma olis "pehmeämpi".
Eipä tässä kummempia.
Etuvanteen huuli alkaa pikku hiljaa kiiltelemään. Toivottavasti huomenna saa sitä tarpeeksi sorvissa pyöriteltyä, jotta sais edes etusen kotiin ja kiillottais vielä loppuun asti sen. Tuntuu olevan jopa sorvin kanssa mukavasti hommaa tuossa kiillotuksessa. Täytyy vaan ajatella positiivisesti, että en ainakaan käsin joutunut hinkkaamaan. Yksikin kaveri kun kertoi käyttäneensä 50h niiden hinkkaamiseen.