Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
11.5.2011 23:08
Siihen todellakin on tulossa tarra jos toinenkin! Joku old skuul öljy-yhtiön logo tms.. ace cafe logo tai jotain häröä... Joku ramones logokin olis siisti. =) Kyllä. Toi linkin tarra ei kyllä heti ihan sytyttänyt..
20.5.2011 15:18
Askartelin ton etukatteen nyt sitten valmiiksi. Putketkin tuli maalauksesta. Projekti alkaa muutenkin olla loppusuoralla. Enään sähköjen vetäminen ym. pikku siistimistä.. Eiköhän hesa bike showssa nähä..
22.5.2011 23:57
Tässä on kylläs sitä jotain!
23.5.2011 10:08
Samaa mieltä, härski laite! Tykkään. Harmaat etupumput olisin itse ehkä maalannut mattamustalla muun rungon sävyyn...
28.7.2011 18:01
Onks tää nyt siis valmis ku ei oo vähään aikaan päivitetty
sori pikku nostosta
28.7.2011 20:05
Ei oo oikeen kerenny kun on vähän muita prokkiksia ollu! Inttikin alko ja muuta.. Ehkä se vielä tässä kunhan lomilla kerkee laittelee..
31.7.2011 15:55
Älä käytä lomias mihinkään mopon rakenteluun... Luultavasti ei semmoista pääse käymään muutenkaan eli no worrys.
8.8.2011 16:41
Nytte vasta hokasin tän prokkiksen täältä ja lueskelin. Tossa alussa ajattelin että "joo, kyllä se katteettomana ois parempi". Ei missään nimessä, todella hienon näköistä jälkeä! (ainakin kauempaa
) noei.
Ja tuossa yhdessä alkupään viestissä sanoit että hiukka pienempi etukate ois hyvä, ja tuo kyllä ainakin omaan silmään sopii todella kauniisti, kun jotenkin sitä palloa vähän vierastan..
Hienoa jälkeä, kahvi raaserit on kauniita ja sielukkaita elukoita!
4.12.2011 16:39
Kiitän tsounas, mennyt elokuussa ilmeisesti vähän ohi tuo viestis...
Noniin suuri sähköurakka on alkanut! Alkuperäinen kärjellinen sytytys korvataan saksalaissen elektronik-sachen valmistamalla kärjettömällä digitaalisella sytytyksellä jossa on oma sytytyksenhallintaboksi josta valittavana on 9 eri sytytyskäyrää. Alkuperäinen jännitteensäädin ja tasasuuntaaja joutaa myös pellolle ja korvataan nykyaikaisellä jännitteensäädin/tasasuuntaajapaketilla eli eri bokseja ei näille enään kaivata. Magneeton staattori vaihdetaan varmuuden vuoksi myös uuteen. Vaikka vanha staattori vielä toimisikin niin sen latauskyky tuskin on ihan huippuluokkaa, ainakin ulkonäön perusteella päättelisin. Vanha johtohelvetti lentää myös roskakoriin ja tilalle tehdään kokonaan uusi. Johtojen määrä karsiutuu varmaan puoleen kun paljon turhaa lähtee pois (vilkut, eri varoitusvalot, ym ym). Tällä myös varmasti on osansa luotettavuuden kanssa. Startti ja solenoidi pidetään alkuperäisinä mutta tottakai huolletaan. Puolat pysyy luultavasti alkuperäisinä mutta kaikki johdot vaihtuu niihinkin.
Että semmosta. Jos tämän vuoden puolella käyntiin sais niin hieno homma olis.
1.1.2012 19:37
Purin vanteet, jynssäsin navat ja pinnat teräsvillalla puhtaaks ja pinnasin uudet alumiinikehät vanhojen teräskehien tilalle. Painonsäästöä melkein kilo ja ulkonäkö aivan omaa luokkaansa. Rihtausta vaille vanteet valmiina:
Onko mitään kauniimpaa kun alumiinin himmeä hohto?
Vanhat kunnon pitkittäiskuvioiset kisarenkaat vielä kruunais koko homman
5.1.2012 20:54
Mitasilla on h-4 kuviolla "rallirengas".
http://www.elisanet.fi/voimakone/
9.1.2012 23:47
On kyl upeen näkönen pyörä! Kyl kelpaa ajella!
1.2.2012 23:49
Kiitoksia axu! Ja btw, pyörä on esillä mp12 näyttelyssä kopteriosastolla huomisesta sunnuntaihin!!!
9.9.2012 18:58
Siis tää on niin unelma ajopyörä..