Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

4.9.2009 23:13

Mun silmään tää on ihan epärealistisen upee laitos :eek: Kelpais tällanen koska vaan. Penkkitulokset kiinnostas kovasti muaki..

6.9.2009 12:44

Koululla olis tarkoitus tässä pian penkittää.

Heti kun saadaan vehkeet taas nippuun. Uus ahdin on tulossa paikalle ja kurkkuihin vähän parannusta kun kannessa olevat vakioliepeet on niin matalat, ettei tahdo letkut pysyä klemmarilla paikallaan ja imuvuodot tekee ongelmia.

Ahdin on vaihtumassa T25->T28. Pakopuoli aika sama ja menee samoihin kiinnikkeisiin mutta kompurapuoli on isompi (ar 48 -> 60). Eli kompurapesä menee huomenna alumiinihitsarille joka vaihtaa laippalähdön letkumalliseksi.

19.2.2010 23:34

221hp takapyörältä 0.9 ahdoilla.

Vahvempi kipinä että saadaan ahdot ylemmäs ja uudestaan koittamaan.

23.2.2010 17:59

Helvetti mikä laitos! Kai tätä tullaan näkemään turun suunnalla radalle.comeissa sun muissa?

5.4.2010 23:03

Artukaisissa olis tarkoitus käydä koittamassa. Vaikka onkin vaan 1/8 maili niin saa siinä lähtöjä.

5.4.2010 23:34

p_super* kirjoitti:Artukaisissa olis tarkoitus käydä koittamassa. Vaikka onkin vaan 1/8 maili niin saa siinä lähtöjä.


Siellä täytyy tullakin sitten ihailemaan tätä menopeliä oikein lähempää.. Itse tulossa 12ärrän kanssa niin ikään kasimailia kokeilemaan.. ;)

6.4.2010 17:34

DriveFast kirjoitti:
p_super* kirjoitti:Artukaisissa olis tarkoitus käydä koittamassa. Vaikka onkin vaan 1/8 maili niin saa siinä lähtöjä.


Siellä täytyy tullakin sitten ihailemaan tätä menopeliä oikein lähempää.. Itse tulossa 12ärrän kanssa niin ikään kasimailia kokeilemaan.. ;)


Alastarolla taitaa olla samana päivänä vetopäivät, mutta artukaisissa todennäköisesti vähemmän kiihdyttelijöitä. Itellä taidot niin lapsen kengissä että saa ehkä paremmin harjoiteltua.

6.4.2010 18:47

p_super* kirjoitti:Alastarolla taitaa olla samana päivänä vetopäivät, mutta artukaisissa todennäköisesti vähemmän kiihdyttelijöitä. Itellä taidot niin lapsen kengissä että saa ehkä paremmin harjoiteltua.


Juu.. kyllä viimevuonna ainakin pääsi kiihdyttelemään vähintäänkin riittävästi.. Kun palasi stripiltä, ni yksi tai kaksi paria siinä lähti aina välissä enneku itse pääsi uudelleen rundille.. Soon semmonen hyvä väli jäähdytellä pyörää. :D

Itselläkin nuo lähettämiset tusinalla aikast lapsenkengissä.. Muutaman kerran käynyt kokeilemassa, mutta ei sen enempää.. Artukaisilla on tuo kiihdytyspätkä kylläkin sangen perseestä: epätasaista ja liukasta asfalttia/asfalttipaikkoja koko pätkän mitalla. Mut kyllähän tuollakin kivaa on ;) Täytyykin sitten ottaa mittaa pyöristä(ja kuskeista) tuolla.. ;)

6.5.2010 0:12

Kuva

Tollasta.

Alkaa pikkuhiljaa pääsemään tohon megaan kunnolla sisälle, ja pyörä tuntuu vastaavan säätöihin hienosti.

6.5.2010 17:20

Aika namu ;)

6.5.2010 17:30

Tämä täytyy nähdä livenä - kenties radalle.comissa?

Svingi näyttää ehkä jo aavistuksen liian pitkältä, mutta luonnossa voi olla eri. Tykkään pyörän ulkonäöstä ja tekniikasta kuitenkin paljon!

6.5.2010 18:49

Jumalattoman hieno.

6.5.2010 21:20

Kyllä ton tehosessa pyörässä pitääkin olla akseliväliä ;) Muuten pomppii vain pystyyn. Mahtaa tämä pyörä liikahtaa jos vaan pitoa riittää :)

Jotenkin pyörän olemus jo henkii voimaa ja nopeutta: Pitkä, matala ja cooleri paistaa hienosti katteen raosta.

7.5.2010 9:35

Itse asiassa tuossa kävikin jo eräänlainen episodi kun saatiin pitoa. Valoista lähtiessä suti vaan tyhjää, kunnes nousin ohikulkutielle siitä ravattulan päästä. Heti kun tie oikeni, meinasin koittaa miten se oikein poistuu. No lämmennyt rengas ja pitojakin tuntui olevan kunnes: Ketjunkirisin petti vetopuolelta ja rengas kääntyi sen verran, että ketjut putosivat takarattaalta ja tämän seurauksena ketjut tientenkin poikki. Onneksi mitään fataalia ei lohkolle sattunut vaikka vähän kipeää ottikin. Vesipumpun toinen kiinnike katkesi ja ketjusuojan kiinnike lohkesi irti.

Nyt on ketjunkiristin rakennettu vahvemmaksi ja varoivaisesti käyty testailemassa ja nyt tuntuu kestävän.

24.5.2010 8:42

Suunnitelmat muuttui sen verran, että ensi lauantaina kiihdytelläänkin alastarossa.

Viime lauantain tulos 9.883s / 241kmh @ Kiikala
1. ja 2. vaihde sutien.

Kuva