Kiitos palautteesta.
Edistystä ei nyt ole juuri tapahtunut - vanteiden maalari edelleen hakusessa, Tommi's Billetiltä ei vielä ole ilmoitettu spacerien valmistumisesta, ketjut ja rattaat menivät tulliin, kasa romua vielä saapumatta ja seuraava tallipäivä on aikaisintaan lauantaina.
Motowheelsin pikkutilaus sentään saapui, sekin tullikierroksen jälkeen. Eipä siinä muuta ollutkaan kuin pari öljynsuodatinta, kytkimen painelevyn titaanipinni ja pieni paisuntasäiliö.

Uusi pinni istuu painelevyn laakeriin kuten pitääkin, eli jämptisti. Sisäpuolella on vielä o-rengas jotta kytkimen reaktiotanko istuu myös tiukasti tuohon.

Jos tuo paisuntasäiliö ei mahdu suunniteltuun paikkaansa niin FFFUUUUUU-...
Koska 999:n jotkut osat ovat nykyään kiven alla ja löytäminen hankalaa, ulkomaisten kauppapaikkojen kyyläämisestä on tullut aika vakiintunut tapa ja pitkin päivää tulee kytättyä eBayn (USA, UK, Saksa, Italia) ohella myös muutamaa muuta kauppapaikkaa. Pari iltaa sitten Ranskasta löytyi nippu harvinaisia magnesiumpalikoita koneen kylkiin, kaiken huipuksi olivat käyttämättömiä ja hinta vähintäänkin kohdallaan. Ooveehoo näille on nelinumeroinen.

Vasemmalla olevat pienet kikkareet ovat hihnakoteloiden puolelle, sylinterien kylkiin tulevat palaset, näkyvät tässä kuvassa hieman:

Oikealla ylhäällä oleva isompi pulikka on vaakasylinteriin hihnakoteloiden puolelle, hihnapyörien alle. Vastaava kuin tuossa yllä olevassa kuvassa näkyvä harmaa läpyskä. Oikealla alhaalla oleva puolestaan on käytännössä ainoa mikä näkyy ulospäin (

), eli pystysylinterin kannen vasemman puolen vesikanavien suoja johon tulee jäähdytysnesteen liitäntä:

Kuvassa myös ko. rekkulan kanssa "pakollinen"
999RS:n siniseksi eloksoitu letkuliitin, joka yksinään kustantaa ujot 120€.
Harkintaan jäi vielä pitäisikö tuo viimeisin palikka laittaa omaan mopoon ja yrittää myydä loput omakustannehintaan, tai vähän päälle

Vai kenties myydä kaikki pois sopivalla profitilla. Jos tuon yhden laittaa niin "joutuu" tuon letkuliittimen vielä hankkimaan ja vaihtamaan jäähdytysnesteet vedettömiin jottei magnesium ala hapettua piloille. Täyttä varmuutta ei vielä löytynyt siitäkään saako tuota vaihdettua ilman koneen irrottamista rungosta. On se kyllä pornon näköinen osa ja menisi kivasti magnesiumisen venakopan kanssa...