Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
19.7.2014 19:14
Omasta mielestä 1. Vaihtoehto on paras
20.7.2014 3:43
Minusta olisi parhaan näköinen kun punaset katteet paitsi valkonen takalippa ja valkonen maski. Eikä tarroja. Omassa Hondassanikaan ei ole tarroja eikä se minusta niitä kaipaakkaan.
20.7.2014 13:23
naksu007 kirjoitti:Minusta olisi parhaan näköinen kun punaset katteet paitsi valkonen takalippa ja valkonen maski. Eikä tarroja. Omassa Hondassanikaan ei ole tarroja eikä se minusta niitä kaipaakkaan.
Laita naksu kuvaa!
20.7.2014 23:41
Löysin puhelimesta kuvan,mutta laitan parempia kuvia kun menen pyörän luokse. Ja pyörä on tosiaan CRF250X jonka kone on muutettu R malliksi jonkun edellisen omistajan toimesta. Pyörä on sen verran vanha (2005) ettei tuossa ole sitä valkoista takalippaa.
24.7.2014 17:51
Ykköselle mäkin annan ääneni. Naksun etukatteet kyllä kaipais omasta mielestäni tarroja, mutta mettäpyörässä sillä ei kyllä ole mitään väliä.
Ootko Huligaani tulossa tällä miittiin?
24.7.2014 23:57
AceFin kirjoitti:Ykköselle mäkin annan ääneni. Naksun etukatteet kyllä kaipais omasta mielestäni tarroja, mutta mettäpyörässä sillä ei kyllä ole mitään väliä.
Ootko Huligaani tulossa tällä miittiin?
Valitettavasti töitä pitää painaa ni saa palikkaa pyörään ja vuokrat maksettua. Seissy nyt viikkotolkulla pyörä vaikka säitä olisi.. Ja joo Geicot varmana tulossa kuha tuo myyjä varmistaisi että ne ovat X malliin eikä R malliin, ennen en uskalla tilata ku jaksa maksella palautuspostikuluja.
4.8.2014 15:15
Tarroja odotellessa. Tälläset tuli skotlannista
6.8.2014 23:54
Yeah! Pyörä taas kovassa ajossa. Uus takaratas kiinni ja neulaa nostettu Lets go!
Tarroja odotellessa. Viellä viikko vissiinkin, tulee huiti nevadasta.
Pesinpä tänää takaswingi ja laitoin uuden takarattaan, ja ketjut. Nykyiset välitykset on 15-51 ja huiput äsken kokeiltuna 142km/h mittarii. Vanhoilla 15-46 väleillä 161km/h. Kiihtyvyyttä tuli runsaasti ja nyt on mukavempi ajella cityssä. Tuntuu että pyörä käy kuumana välillä valoissa. Mistä saisi lämpöanturin jne mittaria?
7.8.2014 0:07
Eipä muuten saa seurattua lämpötiloja kuin mittaristolla jossa on sensorit. Itsellä Trailtech Voyager GPS, ehkä hieman liian pramea tämmöisiin mutta riisutumpi
Vapor on aika käytännöllinen.
Ja tosiaankin käy kuumana, itsellä kipuaa 95 asteeseen moottorin veden lämpö mikäli joutuu olemaan paikoillaan ja pyörä käynnissä, ajossa sitten siinä 60 asteessa. Ei ole kertaakaan keittänyt yli vaikka kuumana päivänä käynyt enduroa ajamassa teknisillä radoilla
16.8.2014 0:24
Ihan makee. Vielä 320 levyä eteen niin on villi
16.8.2014 0:34
On kyllä ihan hemmetin komea! Ja komppaan edellistä, kunnon etujarrusetti vielä niin on bueno
16.8.2014 0:54
Lexi kirjoitti:On kyllä ihan hemmetin komea! Ja komppaan edellistä, kunnon etujarrusetti vielä niin on bueno
Oiskohan tällänen sopiva?
http://www.ebay.com/itm/EBC-Oversize-Fr ... 11&vxp=mtrMeneeks toi vaa ruuuvvaamalla kiinni vai pitäköö jotai lisää ostaa toho välii
16.8.2014 1:12
Kyllähän toi on bolt-on mikäli jarrukamppeet samat kuin CRF:ssä. Katso vaikka Brakingin sivuilta kataloogista bolt patternit ja vertaa omaan jos haluat olla aivan varma. Itse ehkä suosittelisin
brändäämätöntä jarrulevyä joka on kopio Brakingin mallista. Kiinakamaahan toi EBC:kin on.
Mikäli haluaa alkaa hifistelemään niin seuraavaksi päivitysvuorossa olisi paremmat jarrupalat ja teräspunosletku. Katukäyttöön todellakin riittävät.