11.11.2013 16:39
11.11.2013 18:23
11.11.2013 20:24
11.11.2013 22:45
Touko kirjoitti:Miks tarvii liimailla aina niitä öhlins tarroja vaikkei oo sen merkkistä keulaakaan?
13.11.2013 22:07
13.11.2013 23:09
13.11.2013 23:19
14.11.2013 0:11
Olisko se vaikka huohotin ja olisiko sen kenties parempi kanssa mennä sinne kaasariin puhtaaseen ilmaan ettei ime kaikkia paskoja suoraan koneeseenVinskiMo kirjoitti:Niin hei semmonen juttu vielä että mikä helvetin putki siit öljytilasta lähtee joka on tarkotus liittää johonkin kohti kaasaria?? Joku öljy höyry poltin? Mulla se letku oli vaa irtonaisen ja kaasarin päästä tukittuna tulpalla :O
14.11.2013 0:41
VinskiMo kirjoitti:Mistähän noita wp:n tarroja sit sais uudelleen anodisoituihin pumppuihin kun saan aikaseks eka nyt purkaa ne?
Pögötti69 kirjoitti:Eikös se muka ole niin että ennen 2013 vuoden tammikuuta (jolloin uusi ajokorttilaki tuli voimaan) A1-kortin suorittaneet saa vielä vanhalla tyylillä kortin elikkä ajokorttilupahakemus vaan ja suoraan A-kortti taskuun.
14.11.2013 8:33
kurapäristelijä kirjoitti:Olisko se vaikka huohotin ja olisiko sen kenties parempi kanssa mennä sinne kaasariin puhtaaseen ilmaan ettei ime kaikkia paskoja suoraan koneeseenVinskiMo kirjoitti:Niin hei semmonen juttu vielä että mikä helvetin putki siit öljytilasta lähtee joka on tarkotus liittää johonkin kohti kaasaria?? Joku öljy höyry poltin? Mulla se letku oli vaa irtonaisen ja kaasarin päästä tukittuna tulpalla :O
Toki siihen voi laittaa yksisuuntaventtiilin ja/tai suodattimen, mutta kaasarissa sille kaikkein paras paikka on jos vaan on sellainen kaasari. Kaikissa ei ole paikkaa ja crossimalleissa se menee ulkoilmaan huhun mukaan siksi ettei tule noloja tilanteita radalla kuin mopo lentää helvettiin ja vaikka katollaan ollessaan imee öljyt kaasariin ja savuttaa kuin p******e
14.11.2013 16:15
14.11.2013 16:58
VinskiMo kirjoitti:Jaajaa, semmosta mä epäilinkin sen olevan mutta se kaasarin tulppa näyttäs ihan tehdas tekoselta eikä itse tehdyltä mutta anyway kasatessa sitten kytken sen siihen kaasariin mihin se kuuluukin.
15.11.2013 16:59
16.11.2013 22:40
17.11.2013 1:03
Kotarissa tuo menee aika ovelasti tasapainoakselin päästä sisään ja huohottaa pyörivän akselin sisältä niin ettei sinne voi mitenkään mennä öljyä. Periaatteessa tuollainen puoli litraa huohottava imee noin ohuen letkun kautta joka tahdilla ulkoilmaa ja vaikkei oikeasti koneeseen asti pääsisikään, kerää se kosteutta letkuun ja ruostuttaa laakerit.Juussoo kirjoitti:Todennäköisesti se irrallaan oleva letku on just huohotusletku. Se saa kyllä olla irrallaankin, ei suurempaa vaikutusta. K5 gixerissä se menee ilmanputsarin koteloon (voi olla kyllä erilainen huohotus kun enduroissa), mutta itse otin sen pois kun ainakin noi sporttipyörät tykkää räkiä öljyt sinne koppaan jos käy kyljellään tai pidemmän aikaa keula pystyssä, isoilla kierroksilla vielä helpommin.