16.4.2010 14:28
Enneth kirjoitti:Hei sinä kun olet näin paljon mosteria ruuvaillut, niin varmaan tiedät jotain ongelmastani. Oon todella pahoillani että kysyn tässä näin, mutta voin muotoilla myös niin että liittyy tähän sinun pyörään Eli onko sulla tuossa sitä öljynpainevaloa mittaristossa? Itselläni on vm -02 oleva monsteri, kuutioita 620, ja se valo alkoi viime syksyllä pikkuhiljaa palaamaan enemmän ja enemmän. Ensin vain alhaisilla kierroksilla, sitten myös korkeilla. Soitin hailaceen ja he sanoivat että 95% näista tapauksista on tyyppivikaa. Miten sen voisi kokeilla että onko se tosiaan vaan tyyppivika, vai onko siellä oikeasti jokin hajoamassa/hajonnut? Lisään vielä että kylmänä ei siis pala, mutta kun kone lämpeää valo syttyy.
Koneesta tippuu ajon jälkeen aina pari tippaa öljyä, voisiko jokin vuoto aiheuttaa valon syttymisen, vai onko kenties vain anturivika? Onko itselläsi käytännön kokemusta/vinkkejä?
Hienon olet monsterista tehnyt, mukava seurailla!
16.4.2010 15:47
Jahne kirjoitti:Enneth kirjoitti:Hei sinä kun olet näin paljon mosteria ruuvaillut, niin varmaan tiedät jotain ongelmastani. Oon todella pahoillani että kysyn tässä näin, mutta voin muotoilla myös niin että liittyy tähän sinun pyörään Eli onko sulla tuossa sitä öljynpainevaloa mittaristossa? Itselläni on vm -02 oleva monsteri, kuutioita 620, ja se valo alkoi viime syksyllä pikkuhiljaa palaamaan enemmän ja enemmän. Ensin vain alhaisilla kierroksilla, sitten myös korkeilla. Soitin hailaceen ja he sanoivat että 95% näista tapauksista on tyyppivikaa. Miten sen voisi kokeilla että onko se tosiaan vaan tyyppivika, vai onko siellä oikeasti jokin hajoamassa/hajonnut? Lisään vielä että kylmänä ei siis pala, mutta kun kone lämpeää valo syttyy.
Koneesta tippuu ajon jälkeen aina pari tippaa öljyä, voisiko jokin vuoto aiheuttaa valon syttymisen, vai onko kenties vain anturivika? Onko itselläsi käytännön kokemusta/vinkkejä?
Hienon olet monsterista tehnyt, mukava seurailla!
Kiitoksia!
Enpä osaa oikein mitään sanoa Italialaisethan ovat kuuluisia sähköongelmistaan, eli uskoisin ennemmin että vika on niissä kuin öljynpaineessa. Multa saat uuden anturin jos haluat kokeilla? Voin pistää postissa tulemaan, jos toimii niin voit muutaman euron maksaa. Jos ei niin pistä postilla tulemaan takas? Täytyy ensin toki ottaa kuva että on samanlainen.
Sanoivatko ne hailacilta että tuo "tyyppivika" on siis anturi vai? Kai ne olis kieltäny ajamasta jos öljynpaineesta riippuis?
Mistä kohtaa sitä öljyä tippuu? Kiertääkö sullakin kaasareissa öljy kuten mulla 600cc:ssä? Jos konetta ei oo avattu niin tuskin tiivisteiden välistäkään vuotaa. Ainoa mikä tulee mieleen on ne letkulähdöt koneen alla oikealla puolella..
17.4.2010 17:42
17.4.2010 17:50
17.4.2010 17:55
17.4.2010 18:00
jusutus kirjoitti:On kyllä hemmetin munakkaan näkönen pyörä. Toimii
17.4.2010 18:18
17.4.2010 18:24
17.4.2010 18:52
18.4.2010 10:34
Jahne kirjoitti:Noniin, nyt tilasin npm:ltä uudet suuttimet, 142,5 -> 160. Kuussatkussa oli 125 Tuntu hieman laihalla käyvän täyskaasulla.
18.4.2010 10:47
18.4.2010 11:39
900cc kone on 50% isompi kuin 600cc, toisinpäin ajateltuna 600cc kone on 1/3 pienempi kuin 900cc.-Makke- kirjoitti:En nyt osaa tyhmänä amiksena prosenteilla päteä... Onko tuo kone sitten 50% vai 33,3% isompi, en tiedä.
18.4.2010 16:19
18.4.2010 20:02
18.4.2010 21:09