Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
26.6.2007 16:50
mie taas pistin omaan Svessaan LeoVincen kiinni
. kyllä on niin pornot pörinät että <3...
13.7.2007 14:12
noniin, nyt ku rahaa on kuin roskaa (heh heh...oiskin), niin fantasioin jo uusista suuttimista, uudesta paremmin hengittävästä ilmanputsarista sekä uudesta syttypyörästä. hintaa tuolle satsille tulisi alle 200e. toinen mitä olen miettinyt, on tummennettu tuplakupla. SV:n vakiopleksi on avuttoman matala, ja tuuli puskee suoraan rintaan...
13.7.2007 14:35
aika halvalla pääset jos 200e tuommoiset viriosat. Toinen juttu että mitä hyötyä tulee prosenteissa esim max väännössä, vääntökäyrän laajuudessa ja lopputehossa.
13.7.2007 15:05
MänTä kirjoitti:aika halvalla pääset jos 200e tuommoiset viriosat. Toinen juttu että mitä hyötyä tulee prosenteissa esim max väännössä, vääntökäyrän laajuudessa ja lopputehossa.
uus putsari, jotai 60e, syttypyörä 60e, uudet suuttimet 80-100e. nuo siis ohjehintoja, kymmenen prossa noista saa pois... syttypyörän hinnan olen vain kuullut, se ei ole viel varmaa...
veikkaan, että noilla osil+ tuol miu leo vincellä saa ehkä +5hp huipputehoa. enemmän minuu kyl kiinnostaisi tuo vääntö/ sen laajuus... saapa nähdä.
13.7.2007 15:07
jotenkin muuten tuntuu tuo leovincen "e-hyväksyntä" paskapuheelle. kauhia mökä tuosta lähtee. mut onko asiasta kokemusta poliisien kanssa?
13.7.2007 15:10
Aika hyvin pomppaa suuttimien hinta noissa ns. suutinsarjoissa. Kuitenkaan suuttimen kappalehinta ei kovin montaa euroa ole.
13.7.2007 15:25
Mikes kirjoitti:Aika hyvin pomppaa suuttimien hinta noissa ns. suutinsarjoissa. Kuitenkaan suuttimen kappalehinta ei kovin montaa euroa ole.
njoo, esim. dynojeteissä tulee 2x8 suuttimet=16 suutinta. jos yhden suuttimen hinta on 3,5e, silloin nuo suuttimet maksaisi jo 56e. sitten tulee kaksi neulaa, kaksi clipsiä, pultteja, tiivisteitä, poranteriä.... pitää etsiä, paljonko maksaa factory:n suutinsatsi.
e: ei osaa kaljahöyryssä kirjottaa...
e2: syttypyörä maksaa 59.90, suuttimet 97e...
13.7.2007 15:50
jos tuossa tulee noin monta suutinta/neulaa niin ei se nyt järkyttävän hintainen satsi ole. Ei nuo neulat jne mitään ilmaisia ole muuallakaan(puhumattakaan että tuossa paketissa tulee kaikki + ohjeetkin varmaan).
13.7.2007 15:53
MänTä kirjoitti:jos tuossa tulee noin monta suutinta/neulaa niin ei se nyt järkyttävän hintainen satsi ole. Ei nuo neulat jne mitään ilmaisia ole muuallakaan(puhumattakaan että tuossa paketissa tulee kaikki + ohjeetkin varmaan).
joo, ei se miustakaan mikään paha hinta ole. mukana tulee siis myös taulukko käytetyille vireille (esim. uusi änkkäri+ paremmin hengittävä putsari), joiden perusteella voi valita lähinnä olevat/optimaalisimmat suuttimet.
14.7.2007 12:35
Tollaselle laitteelle voisikin olla kysyntää jos löytyisi markkinoilta
16.7.2007 18:23
se pitää rakentaa ite
... ei muuten varmaan teho lopu kesken
. paljonkohan tuollane mahtaa painaa?
mutta itse asiaan: uus tummennettu tuplakupla pleksi, BMC vapaavirtaussuodatin, Factory syttypyörä, Factoryn suutin sarja, ja Ferodon jarrupalat tulossa
. toivottavasti saisin ees hevosvoiman lisäpotkua
..
17.7.2007 17:48
viritys on onnistunut kun alle 20% tehoista menetetään.
17.7.2007 17:49
snuarrow kirjoitti:viritys on onnistunut kun alle 20% tehoista menetetään.
näin voi sanoa omista patenteista, tehtaan viritysosilla voi olla tyytyväinen, että lompakon kevenemisen myötä mopon kiihtyvyys kasvaa suuressa mittakaavassa.
17.7.2007 19:05
Ei tehtaan viritysosilla suorituskyky kasva samassa suhteessa menetetyn rahamäärän kanssa. Taitaa sitä rahaa mennä hyötyyn nähden moninkertainen määrä, mut se vaan kuuluu lajiin