Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

8.11.2006 20:23

aprilia racing kirjoitti:
Juha S kirjoitti:jesh, mull aon 115 ja tuntuu ehkä aavistuksen liian pieniltä.


Laitat 120 niin sit pitäis alkaa pelittää. ;)


suuttimia on mallista riippuen 115-125... veikkasin ite 115 suuttimia, 120 vois olla parempi :)

26.11.2006 20:39

paljos tää painaa? kaveri väittää että 180kg :S

26.11.2006 23:17

tomppa90 kirjoitti:paljos tää painaa? kaveri väittää että 180kg :S


siihen johonkin tää menee. normipaino....

27.11.2006 1:24

vaihdoin nytten ne lyhyemmät välitykset, ja motarille tietenkin heti kokeilemaan. järkytys oli melkoinen, satasessa kierroksia oli jo 6500-7000! eipä ole noilla väleillä motarille liiemmin asiaa....

12.12.2006 18:46

Juha S kirjoitti:vaihdoin nytten ne lyhyemmät välitykset, ja motarille tietenkin heti kokeilemaan. järkytys oli melkoinen, satasessa kierroksia oli jo 6500-7000! eipä ole noilla väleillä motarille liiemmin asiaa....



Mitkä välit pistit?

21.12.2006 21:35

aprilia racing kirjoitti:
Juha S kirjoitti:vaihdoin nytten ne lyhyemmät välitykset, ja motarille tietenkin heti kokeilemaan. järkytys oli melkoinen, satasessa kierroksia oli jo 6500-7000! eipä ole noilla väleillä motarille liiemmin asiaa....



Mitkä välit pistit?


vastaaminen vähän jäi :).... 11/ taakse vakio, ei voi muistaa :D.

28.3.2007 8:50

Olis tämmönen gs-98 tiedos melko halvalla, ku kävin kokeilees sitä, niin 180km/h sain mittariin. On ollut tässä hetken aikaa hakusessa halpa turbo projekti, mitenköhän tämmösen kone kestää turboa?

25.4.2007 17:10

Tämmönen tuli sitten ostettua. Vm -99 ja 35tkm. Papereissa lukee 25kw ja on kuulema palikat kiini. Ei ehkä ihan siltä tuntunut ku kävin kokeilemassa mutta voipi se olla että tuntuu vaa tehokkaalta auton jälkee.
Paljos tämmönen kuristettuna kulkee?

25.4.2007 18:09

kone vaikuttaa kyllä melko kestävältä, mitä nyt sen sisuskaluja on tullut tutkittua.. kuristetun huippuja en tiie, mutta se kiihtyvyys loppuu täysin satasen jälkeen (oma oli siis 20kw versio). TT:nä kiihtyy ihan siedettävästi tuohon 140:neen, ja kulkee sen 175-185 mittariin.

25.4.2007 21:20

Juu no tuskin on sitte kurit kiinni kun 160km/h otti ja vielä olis menny. Kovasti vaa myyjä vaitti että on kuristettu.:D No hyvä näin ni ei tarvi alkaa ruuvailemaan. Onkos noi muuten vakio välit kun 80km/h vauhissa kierroksia on 5000rpm ?

26.4.2007 1:46

en aivan 100% osaa sanoa, mutta miulla oli etu 11/ taka vakio takaratas, varmaan 6500 rpm satasen vaudis... eli ihan vitusti. sen enempää en osaa niistä sanoa :P...


E: siis kuristettu ehkä voi mennä 160, muttei se kulku kovin kummoista sielä enään ole...

26.4.2007 21:41

ei hyvin menny ekat kilometrit. :D Sai melkeepä joka kerta työntää mopon käyntii ku sammutti eikä tunnu lataavan virtaa ollenkaan. Varmaan akku uusimista vaile kun kuitenkin käy ihan nätisti kun saa käyntiin. ja sitte tilttas kiekkamittariki mutta oli vaa vajeri päässy irtoomaan.

26.4.2007 21:58

Kierroksia on 100 mittarinopeudella 5000 vakiovälityksillä kuutosvaihteella.

26.4.2007 22:10

Vai niin no tässä on karvan alle 6000rpm satasen vauhissa. Varmaan vaihettu piikkiä pienempi eturatas.

29.4.2007 23:38

Uus akku ja taas toimii. :) Onneksi ei ollut laturissa tai muussa vika.