14.8.2007 20:26
MänTä kirjoitti:helppoja vikoja sielläpäin
14.8.2007 20:44
14.8.2007 22:23
15.8.2007 9:14
jammurd kirjoitti:Vaihoin tulpat ja rd kävi noin 30 s. ja sammu..
eikä lähteny heti uudestaan käyntiin..
sammuu tollalailla tai sitte yhtäkkiä kesken ajon..
outoa !!!
15.8.2007 21:17
jammurd kirjoitti:Vaihoin tulpat ja rd kävi noin 30 s. ja sammu..
eikä lähteny heti uudestaan käyntiin..
sammuu tollalailla tai sitte yhtäkkiä kesken ajon..
outoa !!!
16.8.2007 21:33
17.8.2007 14:46
19.8.2007 22:02
20.8.2007 7:57
Samzon kirjoitti:Tänään se tapahtui. RD sai neitsyyden takaisin. Näen varmaan ensimmäisen ja viimeisen kerran oman pyöräni matkamittarissa lukeman 0 km. Kuva tästä merkkitapahtumasta galleriassa.
Nyt vois laittaa myyntiin uutena ja ajamattomana...
20.8.2007 11:44
Georg kirjoitti:Pirskatti. Omani ei tänä kesänä tuota saavuttanut. Vajaa 5tkm olisi matkaa, mutta alakerran ropleemat taisivat lopettaa ajokauden pahasti kesken..
20.8.2007 13:30
Samzon kirjoitti:Georg kirjoitti:Pirskatti. Omani ei tänä kesänä tuota saavuttanut. Vajaa 5tkm olisi matkaa, mutta alakerran ropleemat taisivat lopettaa ajokauden pahasti kesken..
No pitää ajatella positiivisesti, että eihän tässä enää kunnon ajokautta paljon ole kuitenkaan jäljellä. Kohta on taas piiiiitkä talvi aikaa rassata mopo kevätkuntoon.
Ensi viikonloppuna olis vielä tarkotus tehdä syysreissu ja lähteä kaverin kanssa käymään Motoparkissa katsomassa SM-RR:ää. Matkaa tulee n. 150 km / suunta. Mukava matka vielä RD:lläkin ajettavaksi. Toivottavasti tekniikka kestää.
20.8.2007 14:32
Samzon kirjoitti:No pitää ajatella positiivisesti, että eihän tässä enää kunnon ajokautta paljon ole kuitenkaan jäljellä.
Kohta on taas piiiiitkä talvi aikaa rassata mopo kevätkuntoon.
17.9.2007 21:52
18.9.2007 9:02
Risord kirjoitti:Jep aikasemmin on ollu puhetta noista loppukierrosten tehohäviöstä ja vian löytymisestä mutta ei ne tehot siitä oikeestaa minnekkää noussu vaikka sen pikku vian korjasinkin.
Mutta tämmösen huomasin että yläkierroksilla kone savuttaa hirveästi. Esim vapaalla ei mitään tai jos tasaisesti pitää vaikka 8500 rpm mutta odotappas kun tulee vastusta koneelle (raju kiihdytys, kumin poltto tai huudatus isolla vaihteella) niin kyllä rupee savua tulemaan ja reilusti.
Huomasin tämän juuri kumia polttaessa ensimmäisen kerran kun ei noissa kahdessa muussa oikein taakse tullut katseltua Mikä voisi olla? Liikaa 2-t öljyä (ja mistähän se säädetään)? Toki seoskin voisi olla turhan rikkaalla isolla kaasulla... Vai onko proo pojilla parempia ideoita?
Anteeksi oma aloiteettomuus mutta ei huvita tuolla kylmässä ulkoilmassa hirveesti turhaa työtä tehdä =)
18.9.2007 17:22