17.12.2014 19:09
17.12.2014 22:23
Maekine kirjoitti:Kävin just tänään kirjastossa ja luin kyseisen lehden.
Miten kun siinä jutussa mun mielestä sanottiin että "koeajoyksilö oli uusi.." tms.?
Kyllähän siinä tätä kehuttiinkin, mutta rivien välistä lukemalla tajusi helposti, että kyllä se Petri perinteistä polttomoottoria enemmän arvostaa.
Se vaan on niin perinteinen juttu, että moottorilla liikkuvasta vehkeestä kuuluu ääni. Sitten toisena asiana toimintasäde ei oikeen vakuuta.
Minua kummaksuttaa, että miksi juuri tälläinen pyörävalinta? Tekniikka on uutta, eikä luotettavuudesta ole takeita. Hintakaan ei ole mikään halpa. Väkisinkin herää sellanen fiilis, että onko kyseessä pelkkää huomionhakuisuutta??
Anteeksi suorasukaisuuteni.
17.12.2014 22:33
jonicc kirjoitti:Sun pyörä, mutta et saa edes lehteä ilmaiseksi? Vai oliko vielä sinun kun arvostelu tehtiinSellaisen käsityksen kun olen saanut.
18.12.2014 14:29
Nämä täntyyliset pyörät on sen verran uusi juttu, niin kyllähän sen ymmärtääkin, ettei löydy oikeen omakohtaista kokemusta.Jarez kirjoitti:Minuakin kummastuttaa miksi rivien välistä jokainen kommentti mitä oot täällä foorumilla kirjottanut sähköpyöristä on ollut huonosti perusteltua pelkkää mielipidetekstiä johon et omaa mitään käytännön kokemusta tai tietämystä.
Ehkä juuri tämän takia ne mun kommentit on olleet sellaisia "heittoja". Voisin sanoa, että tämä pitää paikkansa. En minä noille varsinaisille vertailukohdille niin isoa painoa laita, vaan tälle ajatukselle.Jarez kirjoitti:Koetko sähköpyörät jotenkin yleisesti uhkaavana
Tämä vahvistaa aika hyvin tuon mun "pelon". Hylätään kevyin perustein vanhat "perinteet ja arvot" ja uudistetaan raakalla kädellä. Tuntuu olevan tänä päivänä yleistä asiassa kuin asiassa.Murska Arska kirjoitti:Oikeastaan innolla odotan akkutekniikan kehittymistä että saataisiin reilusti enemmän kapasiteettia 10x pienempään tilaan ja moninkertainen latausnopeus. Siinä vaiheessa mä voin sanoa polttomoottoreille pai pai
Et kai sinä minua nyt ihan noin naiivina pidä, että tuollaista luulisin?Jarez kirjoitti:Luuletko että jokainen (suurin osa) uuden moottoripyörän tai auton omistaja rahat kyseiseen laitteeseen on säästänyt?
18.12.2014 16:56
Murska Arska kirjoitti:Oikeastaan innolla odotan akkutekniikan kehittymistä että saataisiin reilusti enemmän kapasiteettia 10x pienempään tilaan ja moninkertainen latausnopeus. Siinä vaiheessa mä voin sanoa polttomoottoreille pai pai
18.12.2014 22:43
19.12.2014 13:02
21.12.2014 15:27
22.12.2014 12:27
Husky510 kirjoitti:Minusta tuossa uudessa bike-lehdessä oli asiallinen juttu tuosta pyörästä....
22.12.2014 17:01
23.12.2014 0:18
Maekine kirjoitti:Maksaako tälläinen siis päälle 20 000e?
Vaikea kuvitella, että porukka ostaa mielummin tämmösen, kun vaikkapa Yamaha MT-07:n, joka maksaa ABSeilla n. 8500e ja on ehkä hieman pirteämpi.
Tällä esimerkki jammulla pääsee kulutuksessa hiukan neljän litran päälle sataa kilometriä kohden, joten aika paljon saa päristellä, tai pikemminkin vingutella ennen kun ollaan "plussan puolella".
Nämä sähköpyörät on vissiin sitten vähän samanlaisia kun kännykät, että vastaavanlainen pyörä maksaa parin vuoden päästä puolet uutena tekniikan kehittyessä?
9.1.2015 22:00
26.1.2015 15:04
5.2.2015 23:31
Jarez kirjoitti:Oma pyörä nähtävissä Mp messuilla Biken osastolla (6G126) pienen yllätyksen kera asiasta kiinnostuneille.
7.2.2015 15:32