Kotari edistyy jotenkuten, molemmat alakehdon putket on taivuteltu mutta laiskuutta ei jaksanu kun yhden iskeä vasta kiinni, myös korvakkeet tuli väsättyä moottorille jo. Putken ala taitoksista tuli aika karsean näköiset omaan silmään niin piti yrittää pellillä vähän paikata "muotoa" siihen mut tais mennä vaan huonompaan suuntaan. No kai se maalin kanssa välttää siinä..
Koneesta tuli huomattua ihmetellessä kytkimen päälaakeri oli aivan väljä, heilu jokasuuntaan. Kerkesi jo pelästyä että lohkot auki mutta se onneksi lähti irti lämmittämällä lohkoja ja melkeimpä tippu käteen kun kolisteli, motonetistä vieläpä sattui löytymään heti uusi tilalle:)
Tuli hieman myös fiilisteltyä katteiden kanssa ja samalla testattua miten mahtuu paikalleen kaikki, sielähän oli monia millejä tilaa vielä..
Putkeakin tuli mallailtua ja pienellä loppupään taitolla taitaa mennä oikein nätisti paikoilleen.
Kytkinpuolelle tuli myös askarreltua tiiviste.
Vanhalta omistajalta sain jo vesipumpun hilppeet kuten kuvassaki ylempänä näkyy mutta viieläkin jäi uupumaan ulompi kytkinposki, kytkimen tangon "nostokuppi" ja pakoputken homkki. Kaksi viimeistä tosin taitaa olla itse tehtävissä, ainankin holkki ja vielä paranneltu malli vakiosta eli o-renkaiden kera onkin jo työn alla.
Nyt lähinnä osien odottelua 24mxältä, jo 3päivää ollut vain joku ennakkoilmoitus juttu seurannassa, no ehkä ne sieltä vielä tulee