6.1.2011 16:49
6.1.2011 17:03
6.1.2011 17:35
AAte kirjoitti:Kotarin valomaski vain ei satu olemaan erilaista. Päinvastoin, se on hyvin useissa stunttiprojekteissa. Isoihin pyöriin - ei mopoihin - tarkoitettuja ''streetfighter'' maskeja saa erikseen kaupoista, hyvin monia ja erilaisia. Googletappa! Hintaa on hiukan enemmän kuin mopomaskeissa, mutta ne ovatki näyttävämpiä.
6.1.2011 18:19
7.1.2011 0:51
7.1.2011 1:00
7.1.2011 3:56
Spit#1 kirjoitti:Kovasti näyttää maski herättävän mielipiteitä, mikä on oikeastaan vaan hyvä asia. Mahtaakohan AAte kovastikin stuntridingia seurailla maailmalta yms. Itse en oo vielä yhdessäkään stunttipyörässä tollasta maskia nähnyt, vain todella harvoissa faittereissa.
7.1.2011 4:00
7.1.2011 19:31
Henkka57 kirjoitti:Hyvältä näyttää, maski sopii juuri hyvin! Itse en ainakaan ole tuota maskia monessa pyörässä vielä nähnyt. Kai sitä itekin tarvii huomenna mennä talliin kuukauden tauon jälkeen mennä jatkamaan röjektia
Miggu93 kirjoitti:Olenpas meinannut jäädä paljosta paitsi, kun en aiemmin ole huomannut, että tästäkin pyörästä olet jo oman topicin vääntänyt.
Työn jälkeä ei voi kyllä taaskaan tuttuun tapaan moittia mihinkään suuntaan. Ulkomuotonsa puolesta pyörä alkaa vaikuttaa juurikin sellaista, joka omiinkin mieltymyksiini vastaisi. Katteiden leikkely näyttää sopivan pyörään todella hyvin, sekä maski näyttää tarkoitukseensa varsin sopivalta. Itse en oikein niille pääkallo/lieska-fightereille niinkään lämpene, mutta tässä alkaa olla jo sitä kunnollisen pyörän makua. Värivalinta kuullostaa mukavan Ghostridermaiselta, ja kuvastaa kyllä hieman omistajaansakin. Jos rakentelu jatkuu tutulla ammattitaidolla, niin oletettavasti tästä on jälleen kehkeytymässä jotakin todella kaunista.
Joten minunkin puolestani onnea projun jatkolle, ja edistymistä tulen itsekin aktiivisesti seurailemaan!
Ja tosiaan hatun nostot näille soveltaville työkalujen käytöille...
13.1.2011 23:10
15.1.2011 19:27
15.1.2011 19:28
Hakala- kirjoitti:Itse en osaa sanoa tuohon ylläolevaan oikein mitään mutta välillä ne akselit on kyllä niin jumissa että saa yli puolituntia hakata vasaralla että lähtee tulemaan, nimimerkillä kokemusta on. Akselin toinen pää siinähän meni sitten lyttyyn mutta ei ollut muutakaan vaihtoehtoa kuin voiman käyttö
16.1.2011 13:30
16.1.2011 14:50
markketo kirjoitti:Vesipumpun siipiratas on sillä pultilla kiinni juu. Sen vesipumpun "toisen kotelon" takaa aukee suoraan öljypumppu, ettei tuu yllätyksenä.