12.6.2008 19:58
12.6.2008 20:03
12.6.2008 20:36
12.6.2008 22:39
12.6.2008 23:04
12.6.2008 23:08
13.6.2008 8:02
13.6.2008 9:29
13.6.2008 13:18
13.6.2008 18:14
13.6.2008 18:21
13.6.2008 22:05
Poko kirjoitti:No on toki Pitäs sullaki se tonnine olla nii ei tarviis niitä takavaloja katella, mutta onneks tota ei tapahu kovin usein varmaankaan ja eiköhän toi kuussatkukin riitä ihan hyvin.
14.6.2008 1:36
SMRacing kirjoitti:Poko kirjoitti:No on toki Pitäs sullaki se tonnine olla nii ei tarviis niitä takavaloja katella, mutta onneks tota ei tapahu kovin usein varmaankaan ja eiköhän toi kuussatkukin riitä ihan hyvin.
Samalla tavalla käy tonnisella, jos ajetaan suoraa moottoritietä 10km pätkä. Ei välttämättä rs6 vastaan, mutta ainakin lamboa. Kuitenkin kiitoradalla jää vielä lambot kuin tikku paskaan. Ne kun on niitä aavikkovälitettyjä laitteita. Paljon teet 340 huipuilla, jos nurburgring nordschleifen pääsuoralla saavutetaan 230 nopeus. Mv agusta f4 270...
Ei sporttipyöriä oo tehty kulkemaan, vaan nopeus riittää rata-ajoon täysin. Busa, Zx12R, 1400zzr yms on sitten niitä pyöriä , joissa se huippunopeus on tärkeä, eli niitä moottoritieraketteja.
Ja hirvittävä ero kun nopeimmat 600cc kulkee 25km/h vähemmän kuin nopeimmat tonniset No onhan se ero siinäkin. Mutta kaikki yli 250 on roskaa, harvalla radalla edes kilosen kiihtyvyydellä yltää tuonne asti. Ja oma 262km/h todellista kulkeva 6R kiihty sinne 220 asti heittämällä, kilonen sinne lähelle huippunopeuttaan. Toki jo 100 alkaen enemmän heittämällä.
14.6.2008 7:35
14.6.2008 15:16