Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
10.10.2006 15:49
Elazi kirjoitti:Jep, nimittäin se heitto ei varmasti ole iso, jos sen huomaa vain kakspäällä. ? Eli voi olla, että oot kattonu sen merkeistä tasan oikein, mutta merkit ovat hieman huonot tms..
kakspäällä huomaa sen parhaiten, ja etenkin kiihdytyksessä. silloin twistaa koko perä niin saatanasti. takaratas on aika pahasti kulunut toiselta puolelta, että se virhe saattaa olla jopa hieman isompaakin luokkaa. ideoita, miten renkaan suoraan, JOS ne merkit/ kiristimet eivät näytä oikein?
10.10.2006 18:42
Laserillahan sen saa tarkalleen suoraan. Kannattaa kysyä tutuilta josko joillakin sellasia olisi. Ne on ihan ostokamaa mun tietääkseni. Itellä ei sellasta ole..
10.10.2006 20:05
Elazi kirjoitti:Laserillahan sen saa tarkalleen suoraan. Kannattaa kysyä tutuilta josko joillakin sellasia olisi. Ne on ihan ostokamaa mun tietääkseni. Itellä ei sellasta ole..
Ainaskin DUEL:ilta löytyy 'Profi Laser C.A.T(chain alignment tool)' niminen ketjulinjan mittari hintaan 63¤
11.10.2006 0:49
JP_89 kirjoitti:Elazi kirjoitti:Laserillahan sen saa tarkalleen suoraan. Kannattaa kysyä tutuilta josko joillakin sellasia olisi. Ne on ihan ostokamaa mun tietääkseni. Itellä ei sellasta ole..
Ainaskin DUEL:ilta löytyy 'Profi Laser C.A.T(chain alignment tool)' niminen ketjulinjan mittari hintaan 63¤
siihen mitään sellaisia tarttee, nyt mopo kulkee suoraan, kun laitoin ketjun kiristimen kunnolla paikalleen. näki ihan selvästi, et se oli kierossa
11.10.2006 12:26
Noniin,hienoa et ongelma löyty ja pyörä kulkee.
13.10.2006 16:20
Elazi kirjoitti:Noniin,hienoa et ongelma löyty ja pyörä kulkee.
no ei kohta enään kulje, tankin korkissa jotain vikaa, eikä pääse tankkaamaan
.... viel pääsis joku 160km täl tankilla. pitänee viikonloppuna ruuvata korkki irti ja katsoa mitä osaa tehdä.
14.10.2006 9:10
Kuinkahan se tämmönen GS500:n soveltus turbottamiseen?Ahtimeksi luultavasti auton tdi ahdin?
14.10.2006 9:32
T-RACING kirjoitti:Kuinkahan se tämmönen GS500:n soveltus turbottamiseen?Ahtimeksi luultavasti auton tdi ahdin?
jaa, sitä minä en tiedä
.
14.10.2006 22:10
Juha S kirjoitti:Elazi kirjoitti:Noniin,hienoa et ongelma löyty ja pyörä kulkee.
no ei kohta enään kulje, tankin korkissa jotain vikaa, eikä pääse tankkaamaan
.... viel pääsis joku 160km täl tankilla. pitänee viikonloppuna ruuvata korkki irti ja katsoa mitä osaa tehdä.
heh, syyllinen oli korkin "neulaventtiilin" irronut kansi, joka meni korkin lukitsevien hakasten väliin.
14.10.2006 22:11
ketjulinjantarkistus : SUORA putkenpätkä -> aseta takavanteen mukaan suoraan ja katso etuvanteesta heitto. Jos on eri välys takavanteen takana ja edessä niin vinossa. Hieman taitoa niin vanteen saa suoraan.
7.11.2006 17:39
Onkos kellään tietoa mitkäs pitäis olla venttiilin välykset tässä Suzuki gs 500E:ssä?
7.11.2006 20:05
paha on, ei mitään hajua
. mopoon tulee nyt uutta osaa talven aikana: uudet ketjut ja rattaat (piikin vakiota pienempi eturatas), uus kytkinkopan tiiviste, uus öljyn suodatin, uudet öljyt, uus ilmanputsari, uudet etu ja takajarru palat+ nesteet, uus takarengas on jo ostettu. sit keväällä pitäis heittää 5nro isommat suuttimet kaasareihin.
aprilia racing: mitkä suuttimet sulla on?
8.11.2006 18:45
Pääsuuttimet on 120
8.11.2006 19:07
aprilia racing kirjoitti:Pääsuuttimet on 120
jesh, mull aon 115 ja tuntuu ehkä aavistuksen liian pieniltä.
8.11.2006 19:57
Juha S kirjoitti:jesh, mull aon 115 ja tuntuu ehkä aavistuksen liian pieniltä.
Laitat 120 niin sit pitäis alkaa pelittää.