Heips tänne!
Päivitellääs pitkästä aikaa.
Eli homman nimihän on nyt se että olen muuttanut omaan kämppään ja minkäänlaisia rakentelu ja säilytystiloja ei oikein ole...
Jouduin myymään Husankin pois äkkiä, meni todella halvalla, harmittaa ihan älyttömästi että jouduin luopumaan.
Husa lähtökunnossa ->
Toivottavasti uusi omistaja pitää hyvää huolta ja näen vielä joskus tuon
Mutta nyt on hitonmoinen polte perseessä että uus mopo pitää saada.
Nyt olen tehnyt sinistä, oranssia, keltaista, punaista, vihreää, mustaa jne. Mietin mitä en ole vielä tehnyt? Liila/Pinkki on vielä kokeilematta.
Vaimokin sanoi miitissä (autolla) ollessa että mopo ois kiva. No asiasta kukkaruukkuun ja aivot raksuttaa -> Pärrä pitää saada.
Hakusessa taas tottakai kolmisatku ja merkkinä tälläkertaa ihan vain KTM. Vuosimalli sais olla 13-14 ja äkkiseltään sellasta en löytänyt. No tein pienen luonnostelman.
PAHOITTELEN huonoja kuvanmuokkaustaitoja ja vanteet ei todellakaan jäisi kultaisiksi, jos joku keksii miten kultasen värin saa pois otan vinkkejä vastaan.
Eli vanteet tulis todennäkösesti mustalla, ehkäpä pinkki/liila navoilla, menee siis itse-kasaus töiksi... Muutenkin pitäisi käydä kysymässä hra. Anodisointi mestarilta että onnistuuko pinkin/liilan teko. Luulis onnistuvan. Sama kaveri joka husan osat anodisoi sinisiksi. Runkoa mietin että jos sen vetäisi pinkki/liila niin jalkatapit ym. voisi olla vastaväreinä eli mustina. Toisaalta sitten t-palat pitäis olla värjätyt. Tiedä sitä.
Ehkä tästä kaamoksesta kohta herätään laittelemaan mopoa taas!
Nyt aika on mennyt koulun ja autojen parissa(LUE: Juttu on turboahdetut Volvot), parin viikon päästä alkaa työt joten taas aikaa ei jää hirveesti laitella.
No miitissä oltiin, ei nyt tietysti mopolla mutta osuin näköjään savukoneen kanssa johonkin kuvaan
Palaillaan asiaan josko jostain löytyis hyvä aihio rakenteluun!