Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Re: Kawasaki 636 "stunt"

16.9.2013 21:15

Vittu sä olet jätkä sinnikäs, hatunnostot tolle asenteelle.

Re: Kawasaki 636 "stunt"

18.9.2013 23:17

Kirjottamista varten tälläset paikat on olemassa, antaa tulla sitä tekstiä jos on tullakseen. Toivon pikasia paranemisia molemmille jaloille!

Re: Kawasaki 636 "stunt"

15.1.2014 20:47

Kiitoksia! Tämän voi varmaan jo lyödä lukkoon.

Kikseristä voi lukea tulevaisuudessa b-foorumilta, luultavasti jo tämän kuukauden puolella. Turistaan tässä nyt kuitenkin jotain turhanpäiväistä taas sairasloman iloksi. Jalkojen leikkaukset vihdoin takana, viimeisestä operaatiosta lähemmäs kaksi kuukautta. Polven nivelsiteistä oli paukahtanut neljä poikki. Tuotakaan ei oltaisi huomattu, jollen olisi henkilökohtaisesti tätä varten varannut magneettikuvaukseen aikaa .. :eek: Nyt taas rapiat päälle viikon päivät harjoitellut kävelemistä uusiksi. Alkaa siis näyttämään siltä, että hiljalleen laulaa laikka myös tallin leikkauspöydällä. Leikkauksien välissä oli sen verran aikaa, että "hyvä ja tehokas, turbotettu oldscool räpä, ei mikään kiertopalkinto" otettiin testiin ja kesti kokonaiset neljä päivää.

Kuva

Kanki "sulanut" alapäästänsä poikki -> Kampuran kaula kraatereina, lohkot halki, sylinterisarja halki, yhdestä palotilasta kaikki venttiilit solmuun ja tällasta. Öljynkiertoa epäilisin syylliseksi. Ei liiemmin tarkisteltu, mutta tiivistesikamassashittiä oli kyllä jokainen kolo täynnä. Välttämättä se ei enempiä tarvitsekaan. Toinen moottori on jo ostettu, se täytyy vielä rakentaa kestämään hevosia sen lähemmäs 300. Yhteenkään "valmiiksi rakennetun" pyörän papereihin en enää mene nimeäni kirjoittamaan, kaikki siinä kuitenkin syystä, tai toisesta menee uusiksi.

Kuva

Eli joo, tulihan siitä hyötykäyttöön vielä puolikas runko, ruosteinen pikkuturbo ja haljennut öljynlauhdutin + tietysti shifteri, vesiruutta, sekä muutama letkun ja johdon pätkä. Johdon pätkä - sanonta sen vuoksi, kun eihän tätä nyt sähkösarjaksikaan voi kutsua. :D Maailmalta on valunut tallin pohjille jo Marchesinin vanteet, jarruosaa Brembolta ja tappisarja ValterMotolta. Tänään tuli kirje, että K6:n keula ja hilppeet odottelee vielä tullissa. Tarkka visio on jo kuukauden päivät pyörinyt mielessä, niin eihän se oo enää, ku tekee vaan .. :P Tavoitteeksi otettu Helsinki Bike Show 2014, ajamalla tietysti sen 250km paikan päälle.