Kiitoksia! Tämän voi varmaan jo lyödä lukkoon.
Kikseristä voi lukea tulevaisuudessa b-foorumilta, luultavasti jo tämän kuukauden puolella. Turistaan tässä nyt kuitenkin jotain turhanpäiväistä taas sairasloman iloksi. Jalkojen leikkaukset vihdoin takana, viimeisestä operaatiosta lähemmäs kaksi kuukautta. Polven nivelsiteistä oli paukahtanut neljä poikki. Tuotakaan ei oltaisi huomattu, jollen olisi henkilökohtaisesti tätä varten varannut magneettikuvaukseen aikaa ..
Nyt taas rapiat päälle viikon päivät harjoitellut kävelemistä uusiksi. Alkaa siis näyttämään siltä, että hiljalleen laulaa laikka myös tallin leikkauspöydällä. Leikkauksien välissä oli sen verran aikaa, että "hyvä ja tehokas, turbotettu oldscool räpä, ei mikään kiertopalkinto" otettiin testiin ja kesti kokonaiset neljä päivää.
Kanki "sulanut" alapäästänsä poikki -> Kampuran kaula kraatereina, lohkot halki, sylinterisarja halki, yhdestä palotilasta kaikki venttiilit solmuun ja tällasta. Öljynkiertoa epäilisin syylliseksi. Ei liiemmin tarkisteltu, mutta tiivistesikamassashittiä oli kyllä jokainen kolo täynnä. Välttämättä se ei enempiä tarvitsekaan. Toinen moottori on jo ostettu, se täytyy vielä rakentaa kestämään hevosia sen lähemmäs 300. Yhteenkään "valmiiksi rakennetun" pyörän papereihin en enää mene nimeäni kirjoittamaan, kaikki siinä kuitenkin syystä, tai toisesta menee uusiksi.
Eli joo, tulihan siitä hyötykäyttöön vielä puolikas runko, ruosteinen pikkuturbo ja haljennut öljynlauhdutin + tietysti shifteri, vesiruutta, sekä muutama letkun ja johdon pätkä. Johdon pätkä - sanonta sen vuoksi, kun eihän
tätä nyt sähkösarjaksikaan voi kutsua.
Maailmalta on valunut tallin pohjille jo Marchesinin vanteet, jarruosaa Brembolta ja tappisarja ValterMotolta. Tänään tuli kirje, että K6:n keula ja hilppeet odottelee vielä tullissa. Tarkka visio on jo kuukauden päivät pyörinyt mielessä, niin eihän se oo enää, ku tekee vaan ..
Tavoitteeksi otettu Helsinki Bike Show 2014, ajamalla tietysti sen 250km paikan päälle.