25.10.2014 13:05
27.10.2014 8:21
27.10.2014 9:23
Epoksi kirjoitti:Ei hemmetti tuo Lenon kypärä.. Leuka tulee 5cm ulos vähintään Kyllähän tämä ihan kivalta työmatkakulkineelta vaikuttaa, vielä kun saisivat kantaman huviajelu lukuihin (300km) niin pitäisi alkaa vakavasti harkitsemaan.
30.10.2014 20:31
31.10.2014 17:40
takanakki15 kirjoitti:Ei ollut bike-lehdessä juttua.. Liekö eivät saaneet mahtumaan lehteen ?
31.10.2014 22:12
Jarez kirjoitti:takanakki15 kirjoitti:Ei ollut bike-lehdessä juttua.. Liekö eivät saaneet mahtumaan lehteen ?
Alkuperäisten puheiden mukaan piti tulla Lokakuun numeroon, luulen ettei kerennyt tai mahtunut lokakuun lehteen valmiiksi tuo juttu. Olettaisin, että seuraavassa "talvi" numerossa luettavissa.
Sain tietoon laitteen uudet vaihteisto öljysuositukset ja vaihdan varmaan keväällä Belray Gear Saver 80W sisään. Tuo nykyinen laatu toiminut sinäänsä ihan moitteita, mutta joskus nuoruusvuosina ton Gear Saverin tyyppisen Motulin valmistaman öljyn 2 - tahti kevarin laatikkoon laitoin ja vaihtaminen tuntui erittäin pehmeältä.
Näin Energiamessuilla tuon Empulse TTX rataversionkin, laittelen siitäkin pari kuvaa tonne gallerian puolelle kun kerkeen. Herkullisen näkönen peli kyllä klipareilla ja öhläreillä
19.11.2014 14:29
19.11.2014 22:14
19.11.2014 23:02
Epoksi kirjoitti:Mitenkä tuo ketjujen putsaus, itse olen ollut siinä uskossa ettei o/x-rengas ketjuja saisi kuivattavilla aineilla kauheasti jynssätä jotta nuo renkaat pysyvät hyvinä? Tuollahan kai on sisälläkin öljyä joka ei saisi päästä ulos
19.11.2014 23:26
20.11.2014 0:22
20.11.2014 16:05
Epoksi kirjoitti:Jätkä jaksaa hinkkaa, oma metodi menee kutakuinkin ei kosketa suojaavaan paskakerrokseen. Lisää ölppää ja kovaa ajoa, rock on!
by the way, eikö äijä yhtään kaipaa tätä fiilistä: http://i.imgur.com/hptVN.png
24.11.2014 20:41
17.12.2014 13:30
17.12.2014 17:13