Tänään taas hieman edistytty! Ensiksi pesin takavanteesta keskiön ja pinnat, ne saa jäädä nyt sikseen. Näyttää omaan silmään tarpeeksi kliinille.
Tän jälkeen oli ideana lyödä takapyörään laakerit kiinni ja laittaa vanne pyörimään tyhjäkäynnillä että saisin kätevästi ton kiillotuksen aluilleen. Noh, eihän se mennytkään aivan suunnitelmien mukaan kun ainoat uudet laakerit olikin etuvanteeseen. Pikkasen pettyneenä sitten kasasin etuvanteen ja mallasin sitä alle, ihan vaan kompensoin äskeistä pettymystä. Onhan se aika härskin näkönen, ja omaan silmään näyttää mukavan rujolle ihan tolla enskalokarillakin!
Pinnoissa on tosiaan vielä vanhan suunnitelman johdosta teipit, täytyy repiä irti joku päivä
Sitten iskin silmäni takarattaan pultteihin. Täynnä kovettunutta, pinttynyttä paskaa ja hapettumia yms. Mitä nyt voi katulaiskasta kakstahtipyörästä otetusta takavanteesta olettaa
Pultit ja mutterit messiin, rahkakippo takaisin roskiksesta ja pultit kippoon veden ja putkireiskan sekaan lillumaan kymmeneksi minuutiksi. Lopputuloksena kirkkaat, puhtaat, joskin naarmuiset pultit.
Meinasin tähän hankkia käsisuojat. Alumiinisia "karjapuskureita" tekisi kovasti mieli, mutta enskaillessa on vähän ikävä jos kaatuu ja alumiininen käsisuoja litistää käden tankoa vasten. Eli muovisilla varmaan mennään, muttei noilla nykyisillä, on meinaan sen näköset että enduroa on harrastettu
jotkut pienet, siistit valkoset käsisuojat ois pop!