Joo kyllä mä ne putket käytän siellä elaksoinnissa, juurikin kellokoskella. Soitin sinne alumiinikilpeen ja äijä sano et 40e per pumppu ja mä meinasin tipahtaa tuolilta ja sanoin että soittelen vielä muualle.
Nooh soittelin sinne kellokoskelle ja se sano et vähä ku kahvikassaa kartuttaa ni eiköhän ne siinä sivussa mene
Eli varmaan just comachen 20e luokkaa, no vien sinne sit mieluummin vähän enemmän ni tekevät sit mieluummin paremmin kun kitsastelen. Mietin että samal sit varmaan vien jarru polkimen ja vaihdepolkimenkin vaikka eihän niissä kauaa se pinta kestäkkään.
Mitähän kaikkea muuta sinne lähteekään sitten xD
Joo tosiaan ja varailin alustavasti tattarisuolta rungon hiekkapuhalluksen + puolikiiltävän pulverin ja swingin lasikuula puhalluksen ja puolikiiltävän pulverin. Hintaa se sano että 150e ja olkoon se kun tekevät kuulemma hyvää jälkeä...
Juujaa sitten muuta ->
Ktm
Tosiaan hain sitä oranssia tarraa ja heti askartelinpaskartelin siitä sukinimen kirjaimet ja tuommosen ktm logon. Päätin että en laita mitään tarra-helvettiä tohon maskiin ja loksuun vaan jätän ne tuommoisiks simppeleiks.
Nii joo ja sitten otin käsittelyyn tuon putkiston, onse titaani niin perkeleen kevyt aine :O Eihän tuo putkisto (pois lukien vaimennin) paina paljoo mitään, varmasti alle puol kiloa arviolta? Nooh enisvei sen kävin lävitte karhun kielellä ja putsasin kaiken paskan pois ja altahan paljastu kaikki (imo) helvetin hienot sinertymät ja värit :3
Änkän kuorta kans hinkkasin karhunkielellä, ajattelin että se on _varmasti_ alumiinia kun se oli ihan anodisoidun värinen mutta mitäs helvettiä, sehä on rosteria/happista?? Nooh pannat oli painanu siihe ikävät jäljet ja puoliks lähteny tarrakin häiritsi ni vetelin sitten koko änkän p800 ja p1200 papereilla ja karhun kielellä jolloin pinta oli semmonen no öö harjatun rosterin näköinen kohtuu matta mutta päätin vielä heittää polishit siihen ja vedellä kevyesti kiillotus laikalla ja sain just tommosen omaa silmää miellyttävän puolikiillon
Voishan tuota harkita peiliks kiillottavan mutta jostain syystä mun mielstä jotenkin tuo mattasempi pinta vois olla kivempi. Päädyt on kans titaania ja ne putsailin vaa rätillä + karhun kielellä.
Nii ja askartelin toisen jonkun itse viritellyn pannan tilalle harjatusta rosterista ehkä hiukka paremman ja muotoilinkin sen tuon akran vakio hiilikuitusen näköiseks ettei vaimennin tipahda tielle...
Juu ja siitä swingistä. Sepä ei mennykkään ihan suoraan mutta pienellä jyrsinnällä + mahdollisesti täyttöhitsauksella menee
Ja laakeroinniks tuo vanhanmallisen kapeampi malli.
Sitten otin nuo vanteet hinkkaukseen, niissä näkyy olevan maali ja elaksointi ihan hyvässä kunnossa ni en muuta tehny ku putsailin ne ja työnsin vaseliinis sinne akselin reikään ja levittelin... Joo tuo etujarru levy menee varmaan vaihtoon jos sattuu löytymään parempi halvalla (niitähä on ollu ihan 50e myynnissä välillä). Mieluumin sitten "ei kelluva" jos löytyy.
Eikai muuta, kotari on nyt tässä pisteessä ja pikkuhiljaa tästä aletaan putsailee/kiillottelee/hinkkailee/maalailee/korjailemaan tai uusimaan kaikki
Niin ja jos joku tietää että jollain olis kohtuu hintaan (alle 100e) myynnissä musta tankki ni inffoa mulle HETI.
Juu ei muuta