Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

6.2.2011 0:56

leXXo kirjoitti:Hmm, kuvasta päätellen taitaa mökää lähteä noista putkista kiitettävästi?


Sen näkee sitten niin. Sopivasti sais kyllä ääntä lähteä, ei kuitenkaan niin ettei kehtaa illalla kotiin tulla :)

6.2.2011 15:13

Kaverin ukko hommas kans tollaset pöntöt Busaansa. On kyllä siron kokoset ja yks pönttöhän painaa alle kilon. :D Kehuttakoon täältä päin myös noita, alkaa ne kiinalaisetkin näköjään oppivan. Aikamoiset mörinät noi karjaisee, mut kyllä tän kokosesta vehkeestä jo ääntä pitääkin lähteä. 8) Hyvää jälkeä, jatka samaan malliin! :)

10.2.2011 21:01

Jaha, samalta myyjältä pöntöt keltä entiseen Yammuun tilailin rosterisen. Ihan ok hinta/laatusuhde kiinanpojilla, kiinnityspanta oli omassa väärän kokonen ja pari kartioo oli sovitettu vasaran kanssa. Pientä kehitystä vielä vaatis, että vetää vertoja näille 5kertaa kalliimmille merkkituotteille ;)

10.2.2011 21:36

Mistä paikkaa tilasit nuo pöntöt? Olisin kiinnostunut itekkin jos omaan pyörään halvalla saisi.

10.2.2011 22:05

Täältä ainakin näyttää samanlaisia löytyvän, nopealla etsinnällä tuolta ei 6R:ään pönttöjä löytynyt.

10.2.2011 22:54

Jees, tuoltapa juurikin tilasin. Tolla hinnalla melkein sovittaa jo jonkun toisen pyörän vaimentimen ellei löydy suoraan sopivaa. N. 60e näyttäis olevan halvimmat hiilaripöntöt. ;)

Eilen hain haarukan amiksesta, hyvää jälkeä, kiitos siitä! (varsinkin kun ei maksanut mitään)
Vein haarukan ja rungon samalla Propinta OY:lle Lahteen. Kyselin hintaa niin parista kympistä puhuvat, ja osatkin on valmiita n. viikon päästä. :) Ei voi muuta kuin suositella kyseistä puljua, työn laadussa ei ole moitteen sijaa ja hinta tosiaan kohdallaan!
Vanteet ja uudet renkaat odottelee myös autossa kunhan saan vietyä vaihdatettavaks, toivottavasti huomenna.
Kantta ja mäntiä on myös tullut putsailtua, karstat lähtee mukavasti kun liottaa CRC:ssä jokusen tunnin ja hammasharjalla hinkkaa. Lopuksi bräkleenillä huuhtelu.
Onhan siinä vielä hommaa että savut saadaan pihalle. Täytyy vielä selvittää syksyllä tullut vika, eli pyörä käy tyhjäkäyntiä vaikka tunnin putkeen, mutta kun ajamaan lähtee niin sammuu yhtäkkiä jonkun ajan päästä (yleensä n. 500m-1km) Tämän jälkeen täytyy antaa hetki huilata niin lähtee taas kuin palmun alta ja pääsee ajamaan taas vähän matkaa. Veikkauksia viasta?

13.2.2011 12:50

Bensaletku tukossa / taittunut V muotoon? Itse etsin jostain pelistä joskus vikaa kauan ja olikin noin yksinkertanen asia :) Siisti peli tulossa muuten, itse miettinyt että busa omistettava vielä joskus.

13.3.2011 22:02

x-arttu-x kirjoitti:Bensaletku tukossa / taittunut V muotoon? Itse etsin jostain pelistä joskus vikaa kauan ja olikin noin yksinkertanen asia :) Siisti peli tulossa muuten, itse miettinyt että busa omistettava vielä joskus.


Monsterissa oli viime kesänä kanssa letku lytyssä, sitäkin vikaa useampi tunti metsästettiin :)

Näyttäispä hyvinkin siltä, että busa saadaan ajoon ennen kauden alkua ;)
Tiivistesarja tuli vihdoin, kannen vein koneistamolle jossa vaihtavat venttiilinvarsien kumit ja mittaa ohjurit ym. Karstat sai kohtuullisen hyvin pehmennettyä uuninpuhdistusaineella.
Rungon ja haarukan vein taas vanhaan tuttuun paikkaan pulverimaalaukseen, jälki oli virheetöntä jälleen :) Uudet renkaat myös pyöräytin vanteelle ja vein Rikumotorille tasapainotukseen. Kunhan kannen saa koneistamolta niin päästään taas etiäppäin. Kytkintä en ole vielä kerinnyt hommaamaan, mutta sen saa vaihdettua helposti vaikka pyörä olis täysin kasassa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Re: GSX1300R Hayabusa

22.5.2011 0:15

Kuva

Tuommoinen siitä nyt tuli. Kasailu sujui ongelmitta, pyörä on nyt myös päivitetty uudemman mallin nokkaketjun kiristäjällä sekä startilla. Kulkupuolikin tuntuu olevan kohdillaa. Täksi kesäksi ainakin saa tehot riittää ;)
Kummallista kuitenkin on, että liike myi ehjän pyörän(?) rikkinäisen hinnalla. Kaksi pakoventtiiliä oli vuotanut öljyä, jokainen venttiili ja ohjuri mitattiin koneistamolla ehjiksi sekä vaihdettiin uudet kumit. Savutus lakkasi kokonaan. Kytkimen väännönrajoittimen jousien välys on normaalia, kolahdus tyhjäkäynniltä kaasuttaessa on myös normaalia, se korjaantui tyhjäkäynnin n. 200rpm nostolla. Muutama tuhat kilometriä pyörällä takana ja pelaa kuin ajatus! :P

Re: GSX1300R Hayabusa

24.5.2011 14:07

kauanko kesti toimitus danmotolta?

Re: GSX1300R Hayabusa

31.5.2011 21:00

Ei muistaakseni paljoa heitä jos sanon että n. viikossa tuli

Re: GSX1300R Hayabusa

1.6.2011 14:15

Jahne kirjoitti:Kuva


Missä pörinäpöntöt?