9.9.2008 14:59
Jostain (AVK:n sivuilta, B-foorumilta tai täältä) luin että alumiinirunkoisten kohdalla runko pitää uusia jos todetaan mittauksessa vinoksi.FaiberGlass^ kirjoitti:Hmm. Mikseiköhän alumiinirungon suoristus muka onnistuisi? Kaverin näsärin alumiinipalkkirunko oli 8mm vinossa ja ei siitä ongelmaa tullut. Enään ei ole vinossa
Totta, mutta on USD-keula paremman näköinen, oli se sitten otettu mistä pyörästä tahansa. Tuo ZZR:n keula näytti ainakin pituuden puolesta samalta kuin R6:sen orkkis keula, tosin ajossa sen vasta huomaa mitä on tullut tehtyä...Tume34 kirjoitti:Kannattaa varmaan vähän kattoa millasesta pyörästä sen USD-keulan laittaa? Joku zetorin keula voi olla jopa huonompi mitä r6:sen normikeula, olkoot miten usd:tä tahansa.
Eli jostain supersportista varmaan paras, tai ajo-omituisuudet voi muuttua.
9.9.2008 15:24
Tuuningmaster kirjoitti:Tosiaan uusien T-palojen tekeminen maksaa sen 10e mitä niihin alumiinia menee...
16.9.2008 14:55
Koneistaja en ihan ole , harrastuksena joskus käyn verstaalla osia väsäämässä. Yleensä se menee niin että 2-4 harjotuskappaletta tulee tehtyä ennen kun varsinainen osa onnistuu .S^X kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:Tosiaan uusien T-palojen tekeminen maksaa sen 10e mitä niihin alumiinia menee...
Vissiin jonkin sortin koneistaja sielläpäin ?
Kannattaa vaan tehdä itse,onpahan sitten sellaiset kun haluat.
Helpottaa myös tota keulan vaihtoa sillä ei tarttee käydä pamppujen välimatkan kanssa pelaamaan,tekee vaan sopivat palat.
16.9.2008 16:07
16.9.2008 21:10
En tiedä uskallanko liikkeen nimeä mainita, mutta Porin ison tai ainakin kuuluisin Mp-liike on kyseessä. Laaserilla mittasivat, mittaus oli kuitenkin keskeytetty heti kun se "8mm" heitto oli löytynyt. Tämän jälkeen tarjottiin vain sitä ~400€:n T-pala settiä... Ja minähän en osta edes 40€:n osaa jos en itse näe että osa on rikki/väntynyt. Keulan muttereita ei kuitenkaan oltu edes avattu, tai sitten ne oli avaamisen jälkeen myös huolellisesti rasvattu ja kieritetty hiekkalaatikossa.m_kko kirjoitti:Missä sä oikeen oot käyttäny ton mittauksessa? Mulla on semmonen käsitys, ettei sitä emäputkea saa mitattua ilman, että keulan tiputtaisi pois. Ittelle ainakin sanottiin, että pitäisi purkaa sen verta sitä pyörää, että keulan saa helposti tiputettua. Oliko laser- vai penkkimittaus?
16.9.2008 23:33
23.9.2008 18:58
5.10.2008 11:05
5.10.2008 13:05
Kyllä tuo runko kiillotettuna sopisi mielestäni erittäin hyvin faitteriin, mutta katettu pyörä on huomattavasti kisasempi .kaveri kirjoitti:tuosta rungosta ei ole " streetfighteriksi ", mutta ei kait tästä tule sellasta ?
7.11.2008 22:48
8.11.2008 11:25
Tuuningmaster kirjoitti:Tuli tehtyä todellinen heräteostos, vm.-98 R1:n USD pumput.
Niille teen aika pitkälti alkuperäisen malliset T-palat, mutta jotain pientä speciaalia niihin pitää keksiä kuitenkin . Kiitos paksumpien pumppujen pitää myös cliparit tehdä uudet, nopeasti googlettamalla löytyi mukavan näköiset. Tämän tapaiset siis tulossa:
Uutta vastaava Bridgestone Battlax kokoa 190/50 löysi myös tiensä talliin muutama viikko sitten.
Cafe raaceri valmistuu hyvää vauhtia ja uuteen talliinkin on mahdollista päästä jouluun mennessä, viimeistään silloin pitäisi päästä kunnolla kutosen kimppuunkin.
8.11.2008 20:32
Pumput eivät ole vielä saapuneet, ensiviikon aikana pitäisi niiden tulla. 50€ + postit niistä köyhtyi, toinen pumpuista saattaa vaatia suoristuksen, sen näkee sitten. T-palat eivät kuuluneet kauppaan.JP_89 kirjoitti:Jos saa kysyä, niin paljonko piti pumpuista köyhtyä? Ja ei sattunut R1:n T-paloja tuleen matkassa?
8.11.2008 21:25
Tuuningmaster kirjoitti:Pumput eivät ole vielä saapuneet, ensiviikon aikana pitäisi niiden tulla. 50€ + postit niistä köyhtyi, toinen pumpuista saattaa vaatia suoristuksen, sen näkee sitten. T-palat eivät kuuluneet kauppaan.JP_89 kirjoitti:Jos saa kysyä, niin paljonko piti pumpuista köyhtyä? Ja ei sattunut R1:n T-paloja tuleen matkassa?
20.11.2008 11:11
11.12.2008 20:37
Kiitos, ja eihän harrastuksen parissa saa hermoja menettää .Spedu kirjoitti:No onnea pyörän johdosta ensinnäkin
Seuraan innolla sit et miten tää projekti edistyy
Onnea ja menestystä! Toivottavasti et menetä hermojas tän projektin kaa!