Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
29.10.2007 18:06
Joo en epäile kiillottamisen vaikeutta,mutta minusta ei siihen ole.
T-pala ja raiserit saavat kyllä maalia niskaansa.
Joo kaasarit ovat vakiot,tosin tarkotuksena on hankkia kyseinen Dynojetin sarja.
Muistan itsekin B-foorumilta lukeneeni jostain threadista filsujen ja alipaine kaasareiden ongelmista ja niiden selvittämisestä.
Mutta tää selviää sitten kun on sen aika...
29.10.2007 23:30
vakio ilmanputsari kannattaa säilyttää, ainakin osittain, imukurkkuja voi avartaa jos niitä imuääniä haluaa, powerfilttereillä ja muilla roskilla ei oikein synny tarvittavaa alipainetta jotta luistit nousisivat tarpeeksi.
30.10.2007 17:14
snuarrow kirjoitti:vakio ilmanputsari kannattaa säilyttää, ainakin osittain, imukurkkuja voi avartaa jos niitä imuääniä haluaa, powerfilttereillä ja muilla roskilla ei oikein synny tarvittavaa alipainetta jotta luistit nousisivat tarpeeksi.
Joo mutta tilankin puoleen noi "powerit" ovat paljon edullisemmat ja käytännöllisemmät,sillä akkua yms kilkettä jo suunniteltu kyseisen laitoksen tilalle.
B-foorumilla oli juttua että jonkin sortin kiihdytyssuppiloista olisi apua noiden kanssa,mene ja tiedä sitten.
Koitetaan nyt aluksi Pipercrosseilla ja Dynojet:llä,katsotaan sitten mitä tehdään.
30.10.2007 23:10
powerit likaantuvat helpommin, lisäksi vakio putsari on yleensä pyörän mukana jo valmiiksi, joten ihmettelen tuota kustannustehokkuutta?
tietysti jos joku on aikaisemmin sen vakion heivannut helevettiin, niin saattaa tulla powerit halvemmaksi. niihin suppiloihin on kyllä syytä laittaa hieman mittaa jotta saa paremman virtausnopeuden luistin kohdalle.
eikö akulle kannattaisi tehdä paikka penkin alle?
31.10.2007 8:33
No sitten täytyisi hommata geeliakku tai vastaava,että sen saisi asennettua vinoon...
Olisi aika molon näköistä jos tuolta underin läpi törröttäisi sellain akun kokoinen mötikkä,tai jtn.
Krapulassa tulee aika selviä ajatuksia ja tekstejä,sori.
E: Ja periaatteessa se on penkin alla,kun tuo suodatin boxin paikka on aika "iso" käsite...
Mutta katsellaan.
31.10.2007 11:54
Pyörän perse näyttää tällä hetkellä TODELLA hyvältä.. Semmonen kysymys, et ootko mitenkää suunnitellut, et miten vedät putkiston? Jätäkö koneen alle änkän vai hommaatko Highpipen vai miten? Saattaa tietty olla vähän aikasta suunnitella sitä tässä vaiheessa, ku pyörä näyttää vielä tuolta, mutta kunhan kysyin
31.10.2007 15:00
Kaks yoshimuran tri-ovalia perseen alle. Siinä ois ulkoasu kohillaan.
31.10.2007 15:57
DriveFast kirjoitti:Pyörän perse näyttää tällä hetkellä TODELLA hyvältä.. Semmonen kysymys, et ootko mitenkää suunnitellut, et miten vedät putkiston? Jätäkö koneen alle änkän vai hommaatko Highpipen vai miten? Saattaa tietty olla vähän aikasta suunnitella sitä tässä vaiheessa, ku pyörä näyttää vielä tuolta, mutta kunhan kysyin
Kiitos kiitos...
Onhan mulla useampia visioita ollut tuosta putkistosta,mutta en tässä vaiheessa osaa niitä sen paremmin spekuloida.
Täytyy varmaan tehdä tuota hieman valmiimmaksi ja sitten hahmotella eri vaihdoehdoista että mikä niistä parhaiten sopisi.
Entropia kirjoitti:Kaks yoshimuran tri-ovalia perseen alle. Siinä ois ulkoasu kohillaan.
Hmmm,melko kallista
Mutta ei ajatuksena ollenkaan huono...
Viimeksi muokannut S^X päivämäärä 1.11.2007 21:06, muokattu yhteensä 1 kerran
31.10.2007 16:48
Tai sitten jotkut ovaaliset kuitenkin.
Tai sitten noin 30cm mittanen yoshimura tri-oval jalkatapin alle.
31.10.2007 17:44
Vedä putket tosta vilkunreiistä pihalle, vois olla vaan vähän kuuma ja matkustajan kannalta ikävä idea
31.10.2007 20:22
Snage kirjoitti:matkustajan kannalta ikävä idea
Ei kai tästä kakspaikkasta tuu o_O
31.10.2007 21:05
Konemies kirjoitti:Ei kai tästä kakspaikkasta tuu o_O
Ei tuon katteen päällä ole ees tarkoitus yrittää kuljettaa apukuskia,eivätkä nuo sutturat taida tuohon uskaltaa,nelipyöräset on sitä varten
31.10.2007 22:27
Jos saat toteutettuu putket noista vilkunreiistä(?) olis erittäin hieno! iskis mun silmään, vaimennus vaan saattais jäädä vähän nihkeeks
1.11.2007 14:27
Snage kirjoitti:Jos saat toteutettuu putket noista vilkunreiistä(?) olis erittäin hieno! iskis mun silmään, vaimennus vaan saattais jäädä vähän nihkeeks
Tuore idea! Tekee ite sinne vähän erilaiset vaimentimet. Toteutus vähän samaan malliin kuin aprilian svx motossa. Toimis silleen oman järjen mukaan suhteellisen hyvin! Sitten kietaisee sitä lämpöteippiä putkien ympäri ja laittaa katteiden sisäpintaan semmoista lämpöeriste mattoa (omien katteiden alla vakiona sitä).
Eipä nuo mölyröörit muutenkaan hiljasia ole...Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!