Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
2.4.2006 20:05
kari kirjoitti:Larse kirjoitti:Papereissa toi on 25kw, mutta ihan löytyy kaikki hevoset
. Suunitelmissa on kehittää ns. solenoidikuristus joka rajottaa kahvan liikettä. Mitään muuta tarkotustahan sillä ei ole, muuta kun jos satutaan pysäyttään niin saa nopeasti ns. kuristeutks versioks
Millainen systeemi toi kuristus on? Sen avulla saa siis vaikka parissa sekunnissa silleen et kahva ei liiku kuin tietyn verran?
Niin tämmöistä olen suunnitellut ja hieman pähkäillyt. Tosin vasta suunnittelutasolla
4.4.2006 18:45
Larse kirjoitti:kari kirjoitti:Larse kirjoitti:Papereissa toi on 25kw, mutta ihan löytyy kaikki hevoset
. Suunitelmissa on kehittää ns. solenoidikuristus joka rajottaa kahvan liikettä. Mitään muuta tarkotustahan sillä ei ole, muuta kun jos satutaan pysäyttään niin saa nopeasti ns. kuristeutks versioks
Millainen systeemi toi kuristus on? Sen avulla saa siis vaikka parissa sekunnissa silleen et kahva ei liiku kuin tietyn verran?
Niin tämmöistä olen suunnitellut ja hieman pähkäillyt. Tosin vasta suunnittelutasolla
Kirjotappa sitte kuinka kuristit niin vois laittaa gixxeriin samanlaisen kuristuksen
12.4.2006 19:05
Saattaapi kuristukset jäädä tekemättä, kun meinaa muutenkin kiirettä tulla tuon pyörän kanssa. Täytyy vaan ajella rauhallisestin niin ei kiinnitä huomiota sitten niin paljoa.
3.5.2006 23:09
Nyt on 129 kilometriä takana ja hienosti rullaa. Täytynee ottaa muutama kuva tässä lähiaikoina.
3.5.2006 23:19
Hieno peli tosiaan ja hintakin kunnossa
Itse kävin joskus kokeikelemassa -99 ärkutosta yoshin
kokoputkella ja suutin sarjalla.. Piti mukavaa mekkalaa ja sai hymyn korviin
Ootkos ohjaus iskaria ajatellu omaan? Mun mielestä tuntu ainakin vähä levottomalta peliltä gsx-r tonniseen verrattuna ilman sitä..
3.5.2006 23:50
onhan moista mietitty, mutta hinnan takia ainakin toistaseks jääny ostamatta. Ilmankin pärjää kun rauhallisesti ajelee.
3.5.2006 23:57
Ilmankin pärjää kun rauhassa ajelee.. joopa joo
Ennemmin tai myöhemmin sille tulee kuitenkin happea annettua oikein olan takaa. Pari sataa euroa ei todellakaan ole liikaa laitettu ohjausiskariin, jos haluaa reippaasti rauhoittaa jopoa.
Mutta kukin sijoittaa kuten huvittaa
Mukavia ajohetkiä sinnekin.[/quote]
7.5.2006 18:41
Nyt hieman vajaa 500km takana. Power commanderin osto on edessä koska tuntuu nakuttavan hieman. Ohjausiskarikin saattaa jossain vaiheessa löytyä
. Ducktail tarvii ostaa jollon saa irrottaa takajalkatapit, ettei tartti toisia kuskailla.
16.5.2006 11:16
ei ollu kyllä kovinkaan kallis. ja hienokin on
16.5.2006 16:44
Hienohan toi on. Ainoo mikä tossa mättää on toi usd-keulan puuttuminen, siis omaan silmään. Onko sillä käytännössä mitään eroa usd-keulaan, siis mutka- ja rata-ajossa?
16.5.2006 17:46
Lauri- kirjoitti:Hienohan toi on. Ainoo mikä tossa mättää on toi usd-keulan puuttuminen, siis omaan silmään. Onko sillä käytännössä mitään eroa usd-keulaan, siis mutka- ja rata-ajossa?
Ei tuota normaalissa ajossa varmaan niin paljon huomaa. Usd-keulallahan saadaan pienennettyä jousittamatonta massaa.. Isot pojat on kertoneet noin.. Niin ja painavampi se on kuin normikeula, mutta se sitten otetaan kuskista takasin.
16.5.2006 20:04
Siis eihän usd keulalla jousittamaton massa pienene, päin vastoin se kasvaa, koska raskaammat eli rautaiset osat ovat jousittamattomia. Sen sijaan se on kestävämpi, koska rasite tulee enemmän sinne ylöspäin, missä on alumiiniset paksummat ulkoputket, kun normaali keulassa rasite tulee samaan paikkaan, mutta siellä onkin vain ohutseinämäinen rautaputki, joka siis taittuu helpommin kuin paksuseinämäinen alumiiniputki.
16.5.2006 21:03
iikka88 kirjoitti:Siis eihän usd keulalla jousittamaton massa pienene, päin vastoin se kasvaa, koska raskaammat eli rautaiset osat ovat jousittamattomia. Sen sijaan se on kestävämpi, koska rasite tulee enemmän sinne ylöspäin, missä on alumiiniset paksummat ulkoputket, kun normaali keulassa rasite tulee samaan paikkaan, mutta siellä onkin vain ohutseinämäinen rautaputki, joka siis taittuu helpommin kuin paksuseinämäinen alumiiniputki.
Ensiksin anteeksipyynnöt larselle, että hieman menee raiteiltaan keskustelu pyörä-topicissaan. Mutta onkos
Tämä Keskustelu sitten ihan bullshittiä?
22.5.2006 11:28
Elazi kirjoitti:iikka88 kirjoitti:Siis eihän usd keulalla jousittamaton massa pienene, päin vastoin se kasvaa, koska raskaammat eli rautaiset osat ovat jousittamattomia. Sen sijaan se on kestävämpi, koska rasite tulee enemmän sinne ylöspäin, missä on alumiiniset paksummat ulkoputket, kun normaali keulassa rasite tulee samaan paikkaan, mutta siellä onkin vain ohutseinämäinen rautaputki, joka siis taittuu helpommin kuin paksuseinämäinen alumiiniputki.
Ensiksin anteeksipyynnöt larselle, että hieman menee raiteiltaan keskustelu pyörä-topicissaan. Mutta onkos
Tämä Keskustelu sitten ihan bullshittiä?
Lisää turhaa tietoa: Yleensä usd-keula on silti kokonaisuudessaan painavampi kuin perinteinen oikein-päin keula. Jousittamattoman massan väheneminen on kuitenkin ajo-ominaisuuksien kannalta parempi.
Los Hooligans / Bomber.fi
Eiköhän se asia noin ole...