Juups. huomasin että etujarru ja takajarru hieman laahaavat, etujarru koska mäntä ei mene aivan tarpeeksi takasin kolossaan ja sen takia hieman laahaa, takajarru taas koska säädin vähän tiukemmaksi. Tuon takia siis jouduin luistattamaan niin paljon lähdössä.
Sitä kaasuvaijeria laittelin niin että polkupyörän vaijeriin tarkoitettu päätysuojanippa siihen kaasuvaijerin päähän pihdeillä, sitten kolvilla lämmittelin ja tinaa vähän. Nyt toimii siis kaasu ihan oikein, kaasukahvan runko on jämptisti stongassa kiinni. Piuhat laitoin 'nippuun' edestä keinonahalla ja kahdella nipparilla, siis eräänlaiseen pussiin apicomeren. Putsasin toisen umpion lampun liittimiä ja liitoksia noin muutenkin, hiukan kirkkaammaksi tuli mutta perusongelma lienee umpion seinämien heikko kunto. Ruoste sun muu tuskin heijastaa kaikista parhainten
Säätelin tyhjäkäyntiä ja huomasin että siinä tuleekin olemaan hommaa kun ei tuntunut saavan millään siistiä tyhjäkäyntiä aikaiseksi, synkkasin kaasuttimet uudestaan tuon kaasutinvaijerihomman takia. Pitänee huomenna lumputtaa uusi ilmanputsari ja parannella kiinnitysklipsejä.
Laitoin motorexin ketjusprayt ketjuihin, tuntuu että rullaisi hieman paremmin ja rutinatkin hävisivät(kireyden ja linjan tarkistus unohtui).
Pitää ottaa pitkät/lyhyet katkasijan korjaaminen käsittelyyn, tikku onneksi vain poikki eikä joudu mitään kolvailemaan. Mittarikotelo pitää myös viilailla sopivaksi ja pähkäillä kiinnitystä, milläköhän ruuveilla sekin onnistuu? Maalasin lampun kiinnikkeet sen jälkeen kun olin rälläköinyt ylimääräiset metallit pois, sovittanut kumit etupumpun ja kiinnikkeiden väliin ja taittanut sopivan kulman kiinnitys rautoihin. Nuo ovat varmaan huomenna käsittelykuivat kun ovat nyt 25 asteessa yön yli.
Ilmanputsari sopii aika hyvin paikalleen kyllä
kävin etolasta hakemassa vaahtomuovia(1,2euroa, tarpeet kahteen elementtiin), 300mm letkua, iso rulla jeesusteippiä, neljä klemmaria(12,80euroa).
Tuli aika hyvin potkua lisää kun tuon filsun laitoin, selkeästi kävi ikävästi laihalla ilman vastusta.