5.7.2006 11:42
Georg kirjoitti:leppape1 kirjoitti:Oliskohan kellään kokemusta?omassa RD350 F2:ssä lienee lataus ongelmia,kun kaupunki ajossa alkaa"syömään"akkua tyhjäksi ja sitten kun vähän käy avaamassa isolla tiellä,akku piristyy..kyllähän vika varmaan etsimällä löytyy,mutta jos jollain on ollut samaa ongelmaa,tietäis vähän mistä aloittaa?(ja akku on uusi)
Mittaa latausjännitteet kaikista kolmesta latauspiuhasta. Siitä näkee pelaako generaattori oikein.
Itse veikkaisin vian aiheuttajaksi jännitteensäädin/tasasuuntaaja-kalikkaa. Erinomaisen yleinen kilahtava mokkula RD:ssä.
5.7.2006 13:37
5.7.2006 20:21
6.7.2006 6:28
malmari kirjoitti:Terve !
Ensiksi pitää todeta on muutes hyvä tämä RD topicci paljon hyödyllistä tietoa tullut. Itselläni oli tuon 84:n RD:n pytyt porauksessa ja tänään laitoin koneen takasin paikalleen, mutta tenkkapooksi tuli tuo öljypumppu, mistä edellisissä viesteissä olikin hyvää tietoa. Elikkä miten se öljyn määrä siinä säädetään, ja mitenkä siitä saa toimintavarmuuden, että sieltä varmasti tulee öljyä. Mulla on tuo Haynesin korjausopas, mutta voi vidyy ku ei tajunnu oikee niistä kuvista eikä tosta englannista. Ja kannattaako porauksen jälkeen käyttää bensan seassa vähän öljyä. Ja toki muutkin vinkit ovat tervetulleita, jos nyt jollain jotain mieleen tulee.
6.7.2006 16:14
7.7.2006 6:24
Johnnie kirjoitti:Saako kaasuvaijeriin varaosana erikseen sen metallisen "alkukäyrän", joka on kierteillä kiinni vaijerissa, vai joutuuko ostamaan koko vaijerin? Eli se taivutettu putkenpätkä jollainen yleensäkin on vaijereissa siellä kahvojen päässä.
Ja tuleekohan koko vaijeri ostettaessa mukana myös haaroitusosa kaasareille vai pelkästään yksi vaijeri? Varaosavaijerikin (Storm) on yllättävän kallis, 39 ¤, mitä lienee orggis.
8.7.2006 17:01
8.7.2006 18:54
8.7.2006 19:10
MänTä kirjoitti:mites se sytkän ajoitus?
9.7.2006 12:32
9.7.2006 13:40
9.7.2006 14:13
9.7.2006 21:10
9.7.2006 22:36
MänTä kirjoitti:ainakin joissain on pieni säätövara sytytykselle itse staattorin tienoilla. Sieltä magneetonkopan alta löytyy sähkövermeitä ja mahdolliset säätömahdollisuudet. Se että yskii noinkin kivasti putkeen voi johtua myöhäisestä sytytyksestä.
10.7.2006 6:58
malmari kirjoitti:MänTä kirjoitti:ainakin joissain on pieni säätövara sytytykselle itse staattorin tienoilla. Sieltä magneetonkopan alta löytyy sähkövermeitä ja mahdolliset säätömahdollisuudet. Se että yskii noinkin kivasti putkeen voi johtua myöhäisestä sytytyksestä.
Joopa, itse meinasin kanssa, että sytytys olisi myöhäsellä kun muistelen mopoaikoja. En tiedä onko sillä merkitystä kun ed. omistaja vaihto ton syttyboxin, kun vanha oli hajalla, nii että voiko ne olla erilaisia niin että ennakot muuttuu.