Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
16.11.2005 23:10
Siisti kyllä tulee siitä... Ei voi muuta sanoa. Pitääkö munki nyt tommonen ostaa? Eii, mä pitäydyn 2T enduroissa
17.11.2005 0:17
Onko jostain Kawasakista noi pumput kenties??
17.11.2005 0:35
Melkeen sanosin, että Hunter ostin tuon keulan tosta naapurista, kun se myi äskettäin just samanlaisen keulan. Jos on sama keula kyseessä niin se on derbi gpr piikistä.
17.11.2005 2:43
Samaa vauhdin jumalaa me palvotaan, oli enska tai katumopo. Joka tapauksessa melkoinen isojen kaksitahtien rynnistys tullut motot.nettiin viimeisen vuoden tai jopa puolen vuoden sisään. Ilahduttavinta on nähdä, ettei porukka ole laittamassa niitä välimopoiksi, vaan aidosta kiinnostuksesta. Näin se homma etenee vaan.
Melkein pitäis pitää kesällä kaksitahtien kokoontuminen. ;)
17.11.2005 11:56
Joo ja lorautetaan ylimääräistä ölppiä tankkiin niin kaikki tietää varmasti mistä kyse .
17.11.2005 11:58
Minä äsken kirjautumattomana!. vidu ku vaikeeta.
17.11.2005 16:12
Tämä mopo tuskin on ensikesänäkään valmis
17.11.2005 20:09
Oma pyörä rupee kans epäilyttään vaikka ei ihan atomeina olekkaan.
talvi on lyhyt kun laittaa pyörän palasiksi.
17.11.2005 20:16
Joopajoo,mä ajattelin ensisijaisesti sijoittaa rahavarani crossin remonttiin.Rahaa tuskin on pitää pyörää vakuutuksissa vaikka laittaisinkin pyörän kuntoon.
18.11.2005 23:01
Ikävä tilanne jos on pyörä , mut ei varaa ajaa. Hilkulla menee itselläkin kun ei toi työnteko ainakaan rahaa tunnu tuovan. Pitäsi löytää sponsori joka maksaisi kulut ja hieman palkkaa ajamisesta. veikkaus oy ei ole vielä ottanu onkeensa.
23.11.2005 16:08
Molemmat änärit on nyt hioskeltu ja puunailtu. Pitäisi vielä hankkia pikku palat rosteria että saa tehtyä kiinnikekorvat noille, ja niitata koko paska nippuun.
bling bling!
Viimeisen hionnan tein siis 320 paperilla, sitten esihiomavahaa, ja perään loppukiillotus vahaa. Nuo molemmat siis rosterille tarkoitettu. Kiiltoa alkoi tulla, mutta vasta lopullisen loiston sain autosolilla. On ilmeisesti liian hienoa tuo autosoli siltään että tepsisi suorilta rosteriin, mutta hyvän loppukiillon sillä sai. Tuo rosterin kiilto on jotenkin "syvemmän" näköistä mitä alumiinin, alumiini näyttää juuri kiilloitettuna jo valmiiksi vähän himmeämmältä. Perhanan kamera ei vaan suostu ottamaan kunnon kuvia tietyssä valossa, paska mikä paska.
3.12.2005 0:21
Sain ohjausakselin kaverilta, ja sehän passasi melko hyvin paikolleen. Ajoasennosta tulee aika kyykky
Rajoittimet alakolmiosta lähti rälläkällä, ja uudet hitsaan samalla tilalle kun räppään akselin kiinni T-palaan.
USD1,
USD2,
USD3,
USD4 Jokupäivä pitää vääntää holkit eturenkaalle, ja hommata jostakin sitä rosteripeltiä. Saa tehtyä adapterin jarrusatulalle ja ne kiinnikkeet änäreille.
3.12.2005 11:03
Hunter kirjoitti:Sain ohjausakselin kaverilta, ja sehän passasi melko hyvin paikolleen. Ajoasennosta tulee aika kyykky
.
Heh, "aika" kyykky.
Hienon näkönen!
3.12.2005 12:49
Mutta perkeleen nätti tosta on tulossa!
3.12.2005 18:47
Toivottavasti taiteilijalla riittää ruuti loppuun saakka.