Sampan iloiset uutiset, part. 66, olkaa hyvä!
Onhan siitä jo aikaa, kun se motti tuossa pöydällä hengaili. Balttiarallaa parintuhannen ajokilometrin jälkeen tapahtui siis seuraavaa, velipojan tarinoiden mukaisesti: Öljysuodatin päätti löysätä itsensä -> Öljyt alkaa merkitsemään valtatielle reviiriään ~200m matkan, joten loogisesti samantien pyörä sammuksiin ja tien sivuun -> Tallille kiristämään suodatin,
reilusti öljyä koneeseen ja varovaiset testiajot -> Todettu vetävän suht kankeesti ja kierrokset palautuu epäilyttävän nopeesti. Pientä kalkatusta myös jostain päin ääntää, kun kone lämpee.
Itse en testiajoille edes kerinnyt, kun ei oo jaksanut viettää aikaa selvin päin, mutta kyllä sen normi kahvan ruuvailussa jo sai todettua.
Tarvii taas jostain kaverin tallilta kömpiä toi "monikulma-torx-mikälie-hylsy" pinnapulteille, jotta saa hommia etenemään. Meinaa olla hiukka masentavaa tätä ruuvailla, mutta täytyy se vaan käyttää koko mosa taas levällään. Kaiketi kiertokangen liukulaakerit sanonu hellurei..? Ja toinen kysymys, miten tollanen suodatin voi vasta tässä vaiheessa päättää lähtiä irti? Kolmanneks, eikö se nyt riitä, että sen vääntää siihen "naruranne-momenttiin", eikä esim. jollai vyöllä niin perkeleesti lommolle, ettei sitä saa enää kukaan auki
(, jolla tyylillä se tietysti on tällä hetkellä kiristetty ). Neljänneks, pitäskö ostaa Honda.