2.7.2006 13:25
3.7.2006 7:31
3.7.2006 15:28
3.7.2006 15:34
3.7.2006 15:49
SirKaarlo kirjoitti:...Se vetopään stefa on helppo vaihtaa, sen kun ottaa rattaan irti ja se lähtee sitten kirjan ohjeiden mukaan helposti...
3.7.2006 15:53
iikka88 kirjoitti:2t koneisiin tarkotetuissa vaihteistoöljyissä on lähes poikkeuksetta LS kytkinlisäaine, joten sillon voi käyttää oman maun mukaan synteettistä tai mineraalia.
3.7.2006 20:57
iikka88 kirjoitti:2t koneisiin tarkotetuissa vaihteistoöljyissä on lähes poikkeuksetta LS kytkinlisäaine, joten sillon voi käyttää oman maun mukaan synteettistä tai mineraalia.
4.7.2006 6:05
SirKaarlo kirjoitti:Mitenkäs noitten öljyjen kanssa?
Entäs 2t-öljyt, mitä olette laittaneet? Itse ajelen puhtaalla pensalla. Vaikka voisihan sitä aina laittaa varmuuden vuoksi sekaankin vähän.
4.7.2006 12:36
Georg kirjoitti:...Äläkä suotta laita öljyä tankkiin, jos ajat tuorevoidellulla pelillä. Saapi turhaan liikaa öljyä ja menee helposti seos liian laihalle (kuulostaa kummalliselta, mutta on totta). Jos öljyt sotkee bensan sekaan, mennee kaasarin säädöt uusiksi...
4.7.2006 15:11
5.7.2006 1:31
5.7.2006 3:12
5.7.2006 6:20
leppape1 kirjoitti:Oliskohan kellään kokemusta?omassa RD350 F2:ssä lienee lataus ongelmia,kun kaupunki ajossa alkaa"syömään"akkua tyhjäksi ja sitten kun vähän käy avaamassa isolla tiellä,akku piristyy..kyllähän vika varmaan etsimällä löytyy,mutta jos jollain on ollut samaa ongelmaa,tietäis vähän mistä aloittaa?(ja akku on uusi)
5.7.2006 6:21
iikka88 kirjoitti:Onkos tässä samantyyppinen laturi kun autoissa? Jos on, niin laturin hiilet kannattas varmaan ekaks kattoa.
5.7.2006 6:21
SirKaarlo kirjoitti:Muutenkin tuntuu porukka kehuvan aika ikiliikkujaksi tuota, kun vain hitusen viitsii panostaa huoltoon.