2.8.2011 16:51
2.8.2011 16:59
2.8.2011 18:01
4.8.2011 18:59
7.8.2011 17:13
7.8.2011 19:32
7.8.2011 22:15
Totta, mul on muistikuvis et sil hakureissul ois menny johonkin viiden pintaan? =) mun rd oli aivan jumalaton juoppo sitten, lieneekö hieman sohlo kone vaikuttaa asiaan =). Btw. näin aihetta sivuten bongasin tänään järvenpäässä mz 125 etz:n. lieneeköhän joku turkkilainen vai mikä lienee kun oli muovista takalokaria, muovia siellä sun täällä mutta mittaristosta tai mistään en bongannut tekstiä kanuni?MänTä kirjoitti:bensataloudellisuudessa tuo jawa ei kyllä ole mikään erityisen vahva esitys. Rd:kin menee pienemmällä vaikka ajo kovempaa. Siinä vaiheessa kun jawa menee alle viiden voi sitä kutsua taloudelliseksi 2-tahdiksi.
8.8.2011 22:37
Tomppade kirjoitti: Btw. näin aihetta sivuten bongasin tänään järvenpäässä mz 125 etz:n. lieneeköhän joku turkkilainen vai mikä lienee kun oli muovista takalokaria, muovia siellä sun täällä mutta mittaristosta tai mistään en bongannut tekstiä kanuni?
9.8.2011 7:59
10.8.2011 22:34
28.8.2011 23:30
MänTä kirjoitti:bensataloudellisuudessa tuo jawa ei kyllä ole mikään erityisen vahva esitys. Rd:kin menee pienemmällä vaikka ajo kovempaa. Siinä vaiheessa kun jawa menee alle viiden voi sitä kutsua taloudelliseksi 2-tahdiksi.
28.8.2011 23:39
29.8.2011 12:21
Yufenau kirjoitti:Tekniikkan tapaista:
Simpasen mukaan voi olla edullista vaihtaa ketju ja eturatas -joka kuitenkin kuluu eniten- eikä takaratasta vielä jos profiili kunnossa. Kommentteja?
Yufenau kirjoitti:-katselin pitkästä aikaa tulpat. Tulpat ne BSH jotain, vakiot. Aika mustilta vaikuttivat. Kulutus on noin 4.5 l ja suutimet 86, 72 ja 40 ( muita suuttimia en nähnyt kun puhdistin vain kohokammion). Tyhjäkäynnin seosruuvi ei kai vaikuta mitään, en ole koskenut koska käy tyhjäkäyntiä hyvin. Mitään nikottelua ei kiihdytettäessä ole ja kiihtyy hyvin. Neula on ylimmässä lovessa. Öljyn syöttö on merkissä (viiva.) Mikä mättää?
Perämootori Yamahassa ovat kauniin kahvinruskeat mutta seoskin on 1 %.
Muuten: Onko piste viivan ohella sisäänajosyötön merkki?
Yufenau kirjoitti: -Lienee aika putsata vaimentimet; ajettu kohta 20 000 km. Voinee vaikuttaa yäkierrosten tärinään ja siihen ettei saavuta max kierrosnopeutta
Yufenau kirjoitti:-Miten lie sytytys? Koska kärjetön niin mikäänhän ei voi muuttua tehtaan jäljiltä?
Yufenau kirjoitti:vaihteistoöljyillä ajettu taas 10 000 km ,lienee aika vaihtaa.
olikos se 25 000 km kun toisioketju vaihdetaan, mitään rattaita ei kai silloin uusita?
Yufenau kirjoitti:Jaa niin yksi vielä: etukate on vaatimaton alkuperäinen eikä juuri auta.
onkohan joku kokellut toisenlaista ja suojaavampaa?
29.8.2011 18:53
31.8.2011 1:45
specialisti kirjoitti:Yufenau kirjoitti:Tekniikkan tapaista:
(...)
Öljyn syöttö ei pitäisi olla syynä moiseen. Mitä öljyä käytät? Ethän vaan niitä teboilin tervoja?Yufenau kirjoitti: -Lienee aika putsata vaimentimet; ajettu kohta 20 000 km. Voinee vaikuttaa yäkierrosten tärinään ja siihen ettei saavuta max kierrosnopeutta
Ehdottomasti kannattaa putsata. Kuumentaa konettakin jos ei kaasut pääse vapaasti ulos. Chopperissahan vaimenninsysteemi pitäisi tietääkseni olla purettavissa. 6mm mutteri päästä auki ja vetämällä ulos.Yufenau kirjoitti:vaihteistoöljyillä ajettu taas 10 000 km ,lienee aika vaihtaa.
olikos se 25 000 km kun toisioketju vaihdetaan, mitään rattaita ei kai silloin uusita?