14.7.2011 23:12
15.7.2011 11:45
Pikkuhannu kirjoitti:Eli vakioputsarikotelo ja uusi suodatin löytyy.
Paikallaan vakiosuuttimet, joten ei ihme, jos ei oikein toimi vapaammin hengittävällä suodattimella...
Pikkuhannu kirjoitti:Vai pitäisikö kysellä Simpaselta, paljonko tuoreöljyvoitelun vermeet maksaa ja sen mukaan pyytää väliä?
Pikkuhannu kirjoitti:Saako siis trampin keulaa ja iskareita erikseen helpommin, kuin koko pyörää?
Jos vaihtaa 21" etusen, eikö se pitäisi jo uudelleen katsastaa?
Pikkuhannu kirjoitti:Viikonloppuna käyn vielä koeajamassa kaupungin ulkopuolella.
Suunnattomasti vaan koko ajan tuo Jawasakki enemmän ja enemmän kiinnostaa.
Pitääkö muuten hankkia taas uusi kypärä, jos Jawalla ajaa? Umpi ja crossimalli jo löytyy.
15.7.2011 11:56
15.7.2011 15:47
15.7.2011 22:10
16.7.2011 21:41
Pikkuhannu kirjoitti:Miten Jawa toimii pikkuteillä, varsinkin jos on soraa/hiekkaa ja mutkaa?
Jammu on helppo viedä, kun vääntöä löytyy ja aina voi heittää pienemmälle, jotta mutkaan on veto päällä.
Miten Jawa?
Kuitenkin juuri pieniä hiekkateitä mieluiten kurvailen.
16.7.2011 22:05
16.7.2011 23:25
16.7.2011 23:43
19.7.2011 22:16
21.7.2011 18:19
22.7.2011 13:06
Tämän reissun mäkin muistan =) itse ajelin silloin ypvs vammaisella ärdeellä edellä? takastulomatkaa ajatellen tosiaan tämä karstanpoisto teki todella hyvää =) jawan kulku parani sekä savutus väheni huomattavasti =) tiedä oliko kesken matkaa vaihtuneen öljymerkin ansiota vai karstojen poistumisen =).MänTä kirjoitti:On siis 50km ajettu kaasu pohjassa pohjanmaalla ilman ongelmia, pyörä alkoi toimimaan vain paremmin. Poliisille ei tarvitse kertoa moisesta kokeilusta, se tapahtui suljetulla radalla....
.
22.7.2011 16:46
22.7.2011 18:46
1.8.2011 11:27