2.8.2009 21:59
4.8.2009 19:15
4.8.2009 21:01
4.8.2009 23:26
5.8.2009 13:01
5.8.2009 16:00
Spine^ kirjoitti:niiin tai sitte yhdistät kyykyn tehon,customin väännön,moton hauskuuden ja ostat kilosen itävaltalaisen ja piirrät mustaa raitaa perässäs auringonlaskuun
5.8.2009 17:22
Spine^ kirjoitti:niiin tai sitte yhdistät kyykyn tehon,customin väännön,moton hauskuuden ja ostat kilosen itävaltalaisen ja piirrät mustaa raitaa perässäs auringonlaskuun
5.8.2009 18:45
5.8.2009 18:55
5.8.2009 19:35
isoEGO kirjoitti:Spine^ kirjoitti:niiin tai sitte yhdistät kyykyn tehon,customin väännön,moton hauskuuden ja ostat kilosen itävaltalaisen ja piirrät mustaa raitaa perässäs auringonlaskuun
kuulostaa superduken mainostukselta. Ennemmin kyllä rakentasin kilokyykystä ajokin. Ois tehoa ja vääntöä enemmän + kevyempi ja ketterämpi...
5.8.2009 20:18
Spine^ kirjoitti:hmm vai kilonen rivinelikko vääntää mielestäs enemmän?
5.8.2009 22:27
isoEGO kirjoitti:Spine^ kirjoitti:hmm vai kilonen rivinelikko vääntää mielestäs enemmän?
rivinelikko dynokäppyröiden mukaan... pelkkää vanhaa legendaa tuo v2:n "mahtava" vääntö...
6.8.2009 0:21
isoEGO kirjoitti:pelkkää vanhaa legendaa tuo v2:n "mahtava" vääntö...
6.8.2009 6:33
snuarrow kirjoitti:isoEGO kirjoitti:pelkkää vanhaa legendaa tuo v2:n "mahtava" vääntö...
käy edes kerran kokeilemassa ni tiiät, se on eri asia että se huippuvääntö tulee 5k rpm mitä 12k rpm
6.8.2009 13:14
isoEGO kirjoitti: Netti on tulvillaan v2 vs r4-vääntöä ja faktat on lyöty pöytään moneen kertaan. ei muuta ku tutkimaan...