10.7.2011 19:57
11.7.2011 1:10
11.7.2011 19:28
11.7.2011 20:19
11.7.2011 20:38
11.7.2011 21:39
11.7.2011 22:27
Pikkuhannu kirjoitti:Niin pari asiaa vielä...
Jostain olin lukevinani, että tähänkin voisi asentaa tuoreöljyvoitelun, se olisi kyllä melkoisesti helpompaa, kuin tankkiin sekoitella...
Miten helppo olisi etupää vaihtaa uudemmasta, jolloin olisi levyjarru rummun sijaan?
Ei kai rummussakaan mitään vikaa, mutta onhan levy hiukan ehkä tehokkaampi, ainakin edessä...
11.7.2011 23:58
12.7.2011 11:27
12.7.2011 13:46
12.7.2011 19:05
12.7.2011 21:07
13.7.2011 15:03
Tomppade kirjoitti:jos xt:n kone on samanmoinen kapine kuin tt:n vastaava niin kone on muistini mukaan todella miellyttävä, sitkeä alhaalta mutta silti tarjoaa ns. huipputehoa kokoonsa nähden suhteellisen miehekkäästi.
Meikäläinen kyllä varmaan jawoista kääntyis stylen puoleen, kun sport ei kuitenkaan ole niin sport sport että sellaisen hankkisin mutta style taasen vaikuttaa semmoiselta yleispyörältä joka ei ole huono missään mutta toisaalta ei välttämättä erikoisen huippukaan missään (kenties hiekkateillä/huonokuntoisella kestopäällysteellä?) eli todellinen työjuhta. Periaatteessa hankintahinnaltaan tuollainen voisi olla tälläiselle tuuliviirille kuin minä, mutta sitten taas se eroonpääsy? onko näillä miten markkinoita?
13.7.2011 22:16
14.7.2011 11:29
Pikkuhannu kirjoitti:Jawa vaan polttelee, laitanpa linkin ko. laitteesta, mielipiteitä saa esittää...
Joku siinä vaan kiehtoo...
Olisihan tuossa ainakin projektia, uusi maali ja tarrat pintaan, sekä tuoreöljyvoitelu ja levy eteen...
http://www.nettimoto.com/jawa/classic/1151972