Tänään tuli tehtyä ainakin semmosta että kävin sigman jutut läpi kun ei toiminut. Kokeilin bilteman mittaria ja anturia käyttäen paikat läpi ja vika löytyi sitten itse mittarintelineestä ja sen liitoksista. Putsailin ja renasin liittimiä niin alkoi toimimaan omin voimin.
Laitoin myös kannen pultteihin kierreliimat ja momenttiin kun ajettu kertaalleen kuumaksi kone. Pistin myös pakoputkien muttereihin kierreliimat. Pistin liimaa ilmanputsarin kiristysklipsiin että pysyy paikallaan. Rasvasin ketjut, olivat päässeet vähän kuivahtamaan. Katsoin etujarrukahva systeemiä että josko saisi kiristettyä säätöä kun menee kahva pohjaan, ihan idiootti systeemi kun ei mitään säätöä! en ainakaan huomannut mitään siihen viittaavaa. No laitoin pari prikkaa kahvan ja männänvarren väliin niin parani varmaan vähän eikä mene pohjaan ainakaan niin herkästi. kiristin tuorevoitelupumpun letkuliitosta ettei vuotaisi, oli näköjään 3500km aikana vuotanut jonkun verran. Pistin jerrykannut tyhjäksi tankkiin ja sekaan jonkun 0,5dl mobil racingia. Pistin myös tuorevoitelusäiliöön mobil extran ja racingin sekoitusta. Ei tuo muutamasta desistä rikki ainakaan mene. Päästin myös laatikosta ylimääräisiä pihalle, ihme homma kun tuntuu suorastaan täyttyvän tuo laatikko ajossa
varmaan tuorevoitelupumppu vuotaa sinne tai jotain, väristä päätellen ihan loota öljyä kylläkin laatikossa? tiedä sitten. Päästin bensaa kaasuttimiin primella ja huomasin kun bensafilsuun tulvahti paskaa tankista, perkele! pitää ainakin tankki putsata huolellisesti hanan kera kun siihen ryhtyy. Onneksi on nuo suodattimet letkujen varrella... kuvitella jos tommoset ryönät pääsisi koneeseen. Huomasin että tarakan poistettua olin unohtanut laittaa iskareiden ylämutterit takaisin kiinni! Huh huh mikä riski, ajoin vielä jotain 140 parhaimmillaan eilen
Nooh ovat nyt kiinni mutterit niin eipähän iskarit karkaa mihinkään vaikka eivät olleet liikkuneet milliäkään sijoiltaan
Pitäisi kyllä pestä tuo ryökäle, niin paskainen kyllä jokapaikasta! konehuonekin pitäisi putsata oikein kunnolla kun siellä on öljyä ja vaikka mitä ryönää. Pitäisi saada joku ketjusuoja kyllä ettei sotkut lennä ympäriinsä.
Säädin takaiskarit myös normaaliasentoon nyt kun tarakka on poissa. Pitää vielä rengaspaineet katsoa kompuralla ja sitten alkaa olemaan pyörä taas kunnossa. Niin ja säädin piirun tyhjäkäyntiruuveja pienemmälle ettei huuda niin pirusti kuumana.