Jos nyt ei isompaa paskaa hihnalle lennä (hiekka, sora & savi) niin anna mennä hihnalla vaan. Katukäytössä ja pienessä hiekkatieräppäilyssä kuivilla keleillä varmasti ihan passeli. Tee vähän lisäsuojia hihnasuojan ja renkaan läheisyyteen, niin uskoisin sen helpottavan hihnan elämää kummasti.
Vähän vaikee sanoa tosta videosta. Kuskikin saattaa väsyä ja toi pyörän jäähdyttelykin on yks vaihtoehto.
Parikesää sitten tolla Brammon Enertialla ajaessa jossa on moottori myös aika piilossa ajoviimalta, niin en vaan yksinkertasesti ottanut koneesta kaikkea irti kun "pintakaasulla" pärjäs liikenteen seassa ihan hyvin ja siten lämmötkin paremmin hanskassa kuumalla kelillä. Enertiassa on oma flekti moottorille joka lähtee käyntiin +65 asteen jälkeen ja kun flekti lähtee käyntiin ohjainyksikkö nipistää hieman tehoista pois (rajuimmisa lämpötiloissa taas suhteessa enempi). Herkuttelin ite aina ton 65 c alapuolella, ettei flekti lähteny käyntiin ja mopo pysy mahdollisimman äänettömänä.
Ajotyyli, rengaspaineet ja ilmanvastus, siinä isoimmat "haasteet" sähkömopolle. Ite sähköhipsterinä en motarilla yli 90 kovempaa aja jos ei ole kiire. Pyrin pitämään kulutuksen 4-8 kw nurkilla ekologisessa ajossa. Pieni plexi kuulemma toimintasädettä n. 10% lisänny motarisiivuissa jos lisähifistelemään meinaisi lähteä. Myös toi jokapaikassa regenerointiherkuttelu tulee sulle myös tututksi varmasti