Parit reenit takana ja alkaa jo olemaan tuntuma pyörään parempi, circlet kieppuu jo jotenkin ja endoo oon uskaltanu jo hiukan taittaa, 180 silti vielä kaukana
Vähän käppärin kanssa ollut ongelmaa kun ei oo meinannu hyvin yhteen pelaavaa settiä löytyä. Viime reeneissä veti toi käppärin jarrusatulan kiinnike vinoon mistä kuvaa tossa edellisessä viestissä
Onneks jarrulevy suora vielä. Nyt tuli sitten panostettua jarrukahvaan kerralla, ei tarvi sitten sitä syyttää enää.
Eli brembon 16x18, ilmasin sen nyt r6 jarrusatulan kanssa, tuntuma hyvä, tehoakin kohtalaisesti. Kiinnike vaan niin solmussa että tarvi avata alempaa jarrusatulan pulttia melkein sentti että sai satulan suoraan
Nyt tarvis seuraavaks ostaa jostain joku nelimäntänen nissin tai vastaava ton kaveriks, tossa r6 satulassa on vähän liian pienet männät tolle kahvalle ja kaks nelimäntästä ei välttämättä toimi niin hyvin ton kans. Sitten sen jälkeen seuraava homma on uusien kaatumarautojen teko, nykyset ei toimi oikein, pyörä kaatuu täysin kyljelleen eikä kumpikaan rengas ota kiinni maahan liian loivien taivutuksien takia. 13 piikkinen eturataskin tarvis tilata allrightilta joku päivä, vähän liian pitkät välit omaan makuun noi 14/60, eilen pyörä sammu kesken circlen pyörityksen kun ei enää vääntö riittäny ja lensin tangon yli