Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
10.4.2013 18:58
Mitä helvatan kittiä
ja minne
putkeenko
10.4.2013 20:27
Paikkauskittiä tarkoitin, saumoja tiiviiksi yms. Mutta tuli positiivinen muutos, tutulla pääsen hitsauttamaan nuo väliputken liitokset ja kavennuslovet joten eipä tartte kittailla. Itse en hitsauskalustoa omista. Putkisto on auton paksissa jigissään, katsotaan josko huomenna ilmestyisi uusia kuvia.
22.4.2013 21:52
Jännää
. Näitä fmx 650:ja ei (suomessa ainakaan) hirveesti laitella, joten mukava seurailla. Ei toi mittaristokaan mun mielestä niin paha ole, mutta tolla pienellä mustalla "etulokarilla" heittäisin itse vesilintua, lähtis muutama gramma painoa siinäkin.
22.4.2013 22:03
Ei noita pahemmin suomessa ole laiton alla, tuontipelejä kaikki. Onneksi mittaristossa tuo kiiltävä pinta ja virtaviivanen muotoilu niin ei edestäpäin näytä kovin sopusuhdattomalta. Etulokarin kohtaloa en ole vielä päättänyt, asia olisi jo ratkaistu jos se olisi irroitettava yksistään, mutta kun on pumpumsuojien kanssa yhtenäinen. Tukee samalla pumpunsuojia taipumiselta. Jonkin verran mittarinvaijeri ja jarruletku panttaavat.
22.4.2013 23:06
Hyvältä näyttää, paitsi toi pikkulokari on hyihyi. Leikkaat sen vaan jostain sopivasta kohtaa irti ja sillä hyvä!
25.4.2013 9:03
Itse olen pikkulokarin kannalla. kiva pikkulisä.
Jotenkin minua häiritsee tuo kamelipenkki...
25.4.2013 19:34
Samoin ja pikkulokarilla on tuo rakenteellinen merkitys noiden pumpunsuojien kannalta. Kamelipenkille ei oikein voi mitään, enkä ala sitä uudelleen muotoilemaankaan.
25.4.2013 20:18
Kamelipenkki/-tankki on just jees, se kuuluu tähän samalla tavalla kuin se kuuluu vanhempiin lc4 kotareihin. Mutta pakko vielä puuttua tohon pikkulokariin, eikö sen voisi vaan leikata irti pumpunsuojista ja tarpeen vaatiessa hioa pumpunsuojia jälkeenpäin?
25.4.2013 21:08
Listataan nyt vaikka näin,
Pikkulokarin poisoton huonot puolet:
- konehuone likastuu enemmän
- kiveniskelmät ja kura pinttyy jäähdytyslevyihin
- Pumpunsuojat menee vinksalleen ja alkavat hankaamaan pumppuihin
(jarruletku sekä np-mittarin vaijeri panttaavat kovin
pumpunsuojia ulospäin)
Pikkulokarin poisoton hyvät puolet:
- Ulkonäkö kohenee (riippuu kenen silmällä katsotaan)
Hyviä puolia saa ehdottaa enemmän jos mieleen juolahtaa, itse en enempää keksi
Ja tässä tilanteessa en sano sitä tyypillistä: ''teen tätä projektia itselleni''. Koska täytyy pyörä jossain vaiheessa poiskin myydä ja mikäs sitä paremmin helpottaisikaan kuin massan miellytys.
25.4.2013 21:10
Mitäs näissä on teho/paino ? Tossa ois mahdollisesti tulossa vaihdokkina tuollainen, epäilyttää vaan, että onko tuo aivan liian raskas tehoon suhteutettuna katuajoon ja satunnaiseen leikkimiseen, metsäautoteiden jne koluamiseen?
25.4.2013 21:48
vakiona teho 38hp, vääntö 55nm, paino 160kg. Tossa on niin paljon ylimäärästä härpäkettä painona että tästä lähteny +10 kiloa painoa pois uskoisin. Ketterä tämä ajaa on, ja hyvin tuo vääntää alhaalta, ylempiä kiekkoja en ole päässyt kokeilemaan kun kaasarin säätö vielä vaiheessa. Honda-foorumin mukaan pitäisi kakkosella vielä nostaa ihan kaasusta. Tuo paino tuntuu vasta silloin jos joutuu työntämään eteiäpäin
25.4.2013 22:11
Kiitokset vastauksesta. Mitkä palikat vaihtamalla olet noin paljon painoa saanut tippumaan? Mitenkäs, oletko kokeillut/onko kenelläkään tietoa, miten esimerkiksi ison CRF:n takamuovit istuisivat tähän?
25.4.2013 22:44
Mm. Putkisto, vakiovaimentimet käy käsipainoista, ilmanputsarikoppa, uusi akku 1,5kg kevyempi, pakokaasunkierrätysjärjestelmä karkeesti pari metriä turhaa letkua siinä, stonga, kilventeline, vilkut ja yms.
tilaukses on 250 crf r 2012 musta täysi takakatesarja, sittenpähän näkee kunhan postiin saapuvat.
26.5.2013 18:58
Terve pitkästä aikaa, hondaa laiteltu tiiviiseen tahtiin ongelmien kera, mutta niistä ratkaisuun päästen teille kuvia! Seosruuvikin aukesi pienen pähkäilyn kera, ja pyörän sain loppuviikosta säätöihin, hyvin kulkee ja hymy raukeaa lärviin nelarikevarin jälkeen
crf:n katteet sopivat omasta mielestäni ihan kohtuu hyvin, pieniä kosmeettisia virheitä huomioiden. Penkki ei ollut kuvissa takaata kiinni, täytyy vähän lämmitellä penkinjatketta että yltää lukollensa asti. DB-killeri lähti mittatilauksena paikalliselle jantturille tehtäväksi, saa ääniä karistettua ja virkavaltaa tyytyväisemmäksi. Enää öljyjen vaihto ja maanantaina kortin saadessa asfalttia taittamaan.
Kokeilin hieman visuaalisia taitoja, kommenttia?
Kiitokset seurailijoille ja hyvää ajokautta!
-Miiggz