24.8.2009 21:25
Jos tuota alumiini palikkaa siis tarkoitat niin sen paikan/toiminnan varmasti hahmottaa aloitusviestissä näkyviä vanteiden kuvia katsellessa, missä triumpin takahaarukka on vielä paikallaan. Muutin sen ulkonäköä vaan vähän että sain mahtumaan koneisiin ja tuli siitä kauniimpikin noin kaksi osaisena mielestäni. Kiinnitystä en edes yritä selittää tässä, sen näkee sitten kuvista kun tarina saa jatkoa .JP_89 kirjoitti:Vaan selitätkö vähän tuota osan 2 toimintaa? En oikein millään saa hahmotettua miten se tulee ja toimii?
24.8.2009 21:33
Tuuningmaster kirjoitti:Jos tuota alumiini palikkaa siis tarkoitat niin sen paikan/toiminnan varmasti hahmottaa aloitusviestissä näkyviä vanteiden kuvia katsellessa, missä triumpin takahaarukka on vielä paikallaan. Muutin sen ulkonäköä vaan vähän että sain mahtumaan koneisiin ja tuli siitä kauniimpikin noin kaksi osaisena mielestäni. Kiinnitystä en edes yritä selittää tässä, sen näkee sitten kuvista kun tarina saa jatkoa .JP_89 kirjoitti:Vaan selitätkö vähän tuota osan 2 toimintaa? En oikein millään saa hahmotettua miten se tulee ja toimii?
27.8.2009 22:11
15.12.2009 0:34
16.12.2009 16:49
oki_ kirjoitti:mitenkäs tää jakselee?
4.1.2010 0:19
10.1.2010 21:40
SellYourSoul.90 kirjoitti:Tämähän vaikuttaa hyvältä projulta ja kiinnostaa siksikin että itsellä nyt tollanen gs500e työn alla - toisaalta enempi tekniikan puolelta..
Hyvää työtä! Tätä seuraillaan.
10.1.2010 22:13
12.1.2010 23:12
samppa91 kirjoitti:Kyllä nätti tulee swingistä
12.1.2010 23:18
13.1.2010 1:12
Tuuningmaster kirjoitti: kaasarit purettu sekä puhdistettu, samalla vaihdettiin vakio pääsuuttimet (120) K&N:n suosittelemiin (132,5) nyt pitäisi kaasarin pelittää filtterin sekä tulevan putkiston kanssa kunnolla.
13.1.2010 9:56
Kiitos, otan kuvaa iskarin paikasta enemmän kun saan yläpään kiinnikkeen tehtyä niin että se pysyy oikeassa korkeudessa ja kulmassaan.Kassude kirjoitti:Huhhuh, kun näyttää hyvältä. Tuosta iskarista ja sen sijainnista olisi kivaa nähdä kuvaa sivusta tai takaa.
Pysyykö keula vakiokorkeudellaan?
Kiitos vinkistä, pitää ottaa huomioon kun haetaan säätöjä.leppape1 kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti: kaasarit purettu sekä puhdistettu, samalla vaihdettiin vakio pääsuuttimet (120) K&N:n suosittelemiin (132,5) nyt pitäisi kaasarin pelittää filtterin sekä tulevan putkiston kanssa kunnolla.
Sehän vielä piti kertoa,että jos meinaa booata kun avaat nopeasti kaasun,niin nosta kaasareiden neuloja yhdellä pykälällä.
13.1.2010 18:16
13.1.2010 23:10
Mahdollisuus myös tieliikenne käyttöön pidetään, eli vilkut ja valot pidetään toimivina. Etupäässä kuitenkin tähän kokeillaan uusia idoita ja puretaan pahimmat luomisen puuskat .x-arttu-x kirjoitti:Onkin kiinnostava projekti, kun kuviakin näytillä!
Tuleeko tämä ihan katukäyttöön vai näyttelypeliksi vain? Entä minkä väriseksi pyörä tulee aikanaan?
17.1.2010 21:03
x-arttu-x kirjoitti:Entä minkä väriseksi pyörä tulee aikanaan?