26.2.2008 16:47
26.2.2008 17:58
1.3.2008 12:34
Ostin siis "supermotovanteet" eli piikkisen RS:n kolmipuolaiset vanteet hilppeineen. Tuli ostettua taas lisää palikkaa, etulokari mallia sm, karjaraudat spoilereineen sekä kulutusosaa ja muuta roipetta Motocross-shopista. Kohtuu halpa paikka ja toimituskulut Suomeen 11,50. Kenelläkään kokemuksia paikasta toimituksen suhteen?jusutus kirjoitti:Minkälaiset motovanteet hommasit?
1.3.2008 13:24
Purtsi kirjoitti:Ostin siis "supermotovanteet" eli piikkisen RS:n kolmipuolaiset vanteet hilppeineen. Tuli ostettua taas lisää palikkaa, etulokari mallia sm, karjaraudat spoilereineen sekä kulutusosaa ja muuta roipetta Motocross-shopista. Kohtuu halpa paikka ja toimituskulut Suomeen 11,50. Kenelläkään kokemuksia paikasta toimituksen suhteen?jusutus kirjoitti:Minkälaiset motovanteet hommasit?
4.3.2008 21:16
5.3.2008 0:51
5.3.2008 19:33
Kiitti vinkistä, tuota en olis tajunnu itse ruveta katsomaan. Vilkut tuossa on jo paikallaan, kuten muukin tieliikennevarustelu. Akun laitto ja muu isompi sähköhifistely taitaa jäädä väliin. Yksi vaihtoehto voi olla vaihtaa takavalon polttimo ja vilkut lediversioihin, niin voisi ajovaloa päivitellä.Nixi kirjoitti:Öljyn vaihdosta muutama sana.
Muista myös tarkistaa myös rungon alapäässä oleva öljy sihti. Ja moottorissa oleva sihti viimeistään kun vaihdat kytkin levyjä. Omasta pyörästä kesti mittatikun aukaista tyhjäkäynnillä, ei tullut öljyt säiliöstä ulos. Kerran kävin katsomassa Honda NX Dominaatoria joka sylkäisi öljyä ulos. Alapään sihti oli todennäköisesti tukkeutunut osittain.
Ja mikäli sihti on tukossa, niin moottori ei saa tarpeeksi öljyä.
Kiitos, itsekin tykkään juuri tuosta ulkonäöstä. Ainut huono puoli on tankin tarrat, jotka jo pikkuisen repsottaa. Noista kun sais jossain teippifirmassa teetätettyä kopiot, ni ois kova. Tuosta olen kuullut, että menis rekisteröintikatsastuksesta läpi motovanteilla. Pitää ne vääntää alle, kun alkaa kilvittelemään.Sergey kirjoitti:Nätti peli todellakin! Ja mukavan ajaton eikä futuristinen kyhäelmä jonka ulkomuoto poistuu muodista n. 3v päästä.
Oliko niin että pyörä ei ole vielä katsastettu? Siinä tapauksessa laita ne supermotovanteet alle konttorille mennessä ja sano että ne oli siinä ostettaessa. Muuten menee kikkailuks kuten tuolla piikkipuolella eräät onkin tehnyt, eli laittaneet eturenkaaksi todella korkeaprofiilisen kumin jotta saa motovanteet rekisteriotteeseen. Renkaan ulkohalkaisija ei saa poiketa 51mm enempää. Erikoisluvalla voi saada luvan vaihtaa mittaristo uudelle rengaskoolle sopivaksi.
17.3.2008 17:00
25.3.2008 21:50
25.3.2008 23:16
26.3.2008 16:35
itellä meni ite tilauksessa jotain pari viikkoo yhteensä arkipäiviä ku tilasin huonosti joulun alla. Palautuksien suhteen eivät kyllä tulleet yhtään vastaan kun lähettivät mulle väärän hupun. siinä taas kesti yhteensä päästä yhteisymmärrykseen jotain 2kk.Purtsi kirjoitti:Motocross-shopista ei vieläkään ole tullu osia, varmaan varastosta loppunut. Pitääpä laittaa palautetta sinne päähän.
26.3.2008 20:03
26.3.2008 23:59
27.3.2008 0:09
2.4.2008 20:36
Kiitos, mutta ei kiitos. Tänään UPS:n lähetti toi Motocross-shop.de:stä tilatun paketin. Tuolta tilasin pientä hilpettä, kuten smotolokarin, rengasraudat, öljynsuodattimia, tulppia, eturattaan, etuhaarukan stefat(varalle, kuitenkin hajoaa keskellä kautta), ilmansuodattimen ja karjaraudat. Enpäs sitten tajunnut ostaa karjiksille mitään asennussarjaa... Jos jollain on ylimääräinen asennussarja Polisportin karjiksille sisähalkaisijaltaan 12 tai 14 milliselle tangolle, niin viestiä mulle!jusutus kirjoitti:Mulla ois hiilikuitunen Kotarin motoloksu ja Hussen numerokilpi jouten. Kummatki aitoa kuitua siis, ja todella kevyet. Paiskaa privaa jos kiinnostaa.