Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

8.10.2007 21:43

Ja mitä ketun väliä sillä on vaikka pyörä olisikin ns. "tusinapyörä". jos pyörä miellyttää ulkonäöltään omaa silmää ja pyörä muuten omaa persettä niin kellään ole oikein varaa sanoa mitään (paitsi MänTä:lle saa kyllä jawasta sanoa :D ). Anteeksi tämäkin viesti, en postaa toista kertaa tänne mitänä turhaa.

9.10.2007 14:47

Ei se ärrä ihan turhaan oo yleinen rakentelukohde. ;)

Ite oon myymässä tuota omaa, jos kesällä rikastuis ja pääsis alottaa isomman ärrän kanssa.

Ja ainahan rakenneltu pyörä on paremman näköinen kuin kaupasta ostettu, eikun onnee vaa rojektii.

13.10.2007 12:27

Mieluummin rakentelee massapyöriä omaksi ilokseen, kuin saa tietyistä piireistä tutun "pakko tuunata parempi kuin muilla vaikka henki menisi" viiruksen.

Paljonko köyhdyit moposta?

13.10.2007 18:01

Nemo kirjoitti:Mieluummin rakentelee massapyöriä omaksi ilokseen, kuin saa tietyistä piireistä tutun "pakko tuunata parempi kuin muilla vaikka henki menisi" viiruksen.

Paljonko köyhdyit moposta?


Juurikin näin.

Maksoin moposta 3300¤,ei suostunut enää tinkimään vaikka kuinka pyöriskelin ja etsiskelin kaiken maailman "vikoja"
Mielestäni hinta ihan kohtuullinen,kun ottaa huomioon mitä kaikkea oli uusittu ja mitä kaikkea käyttökelpoista tuli mukaan.

13.10.2007 18:13

Tämä viikonloppu on ollut projektin suhteen melko hiljaista,vaikkei edes miestä väkevämpää ole nautittu niin silti olo on kuin junan alle jäänellä,flunssaa pukkaa nääs.

Saksasta tosin saapui paketti joka sisälsi lamput maskille.

Lampuille pitää jonkinlainen taustalevy/yhdistetty mittariteline tehdä,mutta kaikki aikanaan.

Sunnuntaiksi olo hieman piristy,joten sain takahäkin hitsailtua aika hyvään malliin,enää tarvitsee "alaputkien" sijoitusta miettiä,sillä haluan nekin mahdollisimman pois näkyvistä. Ai niin,puuttuuhan sieltä akkukoteloa ja kaikkea pientä...
Viimeksi muokannut S^X päivämäärä 6.11.2007 19:54, muokattu yhteensä 2 kertaa

26.10.2007 8:40

Do diih,jotain pientä taas saatu aikaiseksi,kuvat tulee kunhan pääsen omalle koneelle.
Jotenkin tää koko edellinen viikko on mennyt aivan ketuilleen pyörän suhteen,mutta eilen iski taas sellainen fiilis että jotain pitäisi päästä tekemään,tästä seurauksena melkein koko päivä tallilla,hyvä hyvä!

Kaikki sähköosat irroitin rungosta ja täytyy sanoa että kyllä Suzukin miehet ovat saaneet aika paljon piuhaa tungettua pieneen tilaan.
Perin merkillistä on myös se että "muistin" merkata jokaisen liitoksen ennen niiden irroittamista ja arkistoin ne jopa samaan paikkaan... Joten keväällä ei pitäisi sähköjen kanssa tulla ongelmia. Johtosarjaa en käy sen enempi modailemaan sillä kaikki sähköosat toimivat ja se vaikutti yllättävän hyväkuntoiselta ikäisekseen.

Takahäkki on myös edennyt,tai oikeastaan se on jo hyvin loppusuoralla. Enää pitää vain muutamat saumat vahvistella,akkukotelo tehdä ja parit muut kiinnikkeet yms jonka jälkeen se onkin valmiina puhallukseen&maalaukseen.

Aloitin myös yhdistetyn huggerin/ketjusuojan tekemisen kuidusta,saa nähdä päättyykö se yhtä nopeasti kuin alkoikin...

Mutta ei tällä kertaa muuta!

28.10.2007 20:13

Takahäkki on nyt siinä mallissa että perän kulma on sopiva,ei liikaa.
Tosin sieltä puuttuu vielä paljon pieniä kiinnikkeitä yms,mutta pääpiirteittäin se on kohdallaan!

Tässä muutama kuvatus,kommenttia kiitos.

Kuva

Kuva

Kuva

So long!
Viimeksi muokannut S^X päivämäärä 6.11.2007 19:55, muokattu yhteensä 1 kerran

28.10.2007 21:05

Hyvältä näyttää, perän kulma just nappi.

29.10.2007 11:06

Meinasitko kiillotella? T-palat ja raiserit huutaa laikkaa... :)

Onko ilmanputsari muuten vain irti vai laitatko paremmin virtaavat suodattimet?

29.10.2007 11:23

Toi perä on tosi hyvännäkönen. :D

29.10.2007 12:18

Hyvältä näyttää ;)

29.10.2007 13:23

Entropia kirjoitti:Meinasitko kiillotella? T-palat ja raiserit huutaa laikkaa... :)

Onko ilmanputsari muuten vain irti vai laitatko paremmin virtaavat suodattimet?


Kiilloteltu pinta ei oo mun mieleen,ei sillä etteikö se olisi hyvännäköistä mutta se työ...
Kaverit ovat yllyttäneet kiillottelemaan,mutta lupasin että tähän pyörään ei tule yhtään kiiltävää osaa. :)

Tarkoitus olisi jotkin vaparifilsut heittää kiinni,varmaankin Piper...
Viimeksi muokannut S^X päivämäärä 30.10.2007 18:29, muokattu yhteensä 1 kerran

29.10.2007 17:03

S^X kirjoitti:
Entropia kirjoitti:Meinasitko kiillotella? T-palat ja raiserit huutaa laikkaa... :)

Onko ilmanputsari muuten vain irti vai laitatko paremmin virtaavat suodattimet?


Kiilloteltu pinta ei oo mun mieleen,ei sillä etteikö se olisi hyvännäköistä mutta se työ...
Kaverit ovat yllyttäneet kiillottelemaan,mutta lupasin että tähän pyörään ei tule yhtään kiiltävää osaa. :)

Tarkoitus olisi jotkin vaparifilsut heittää kiinni,varmaankin K&N.


Ei tuo t-pala + raiserit oo paha kiillottaa..Vai meinasitko maalata ne?

Sulla on vissii vakio alipainekaasarit tuossa? Hankala saada pelittää ne kaasarit ns. "power-filttereillä". Joku kikka siihen oli, mutta en kuolemaksenikaan muista mikä. B-forumilta kyllä löytyy.

29.10.2007 17:11

Entropia kirjoitti:Sulla on vissii vakio alipainekaasarit tuossa? Hankala saada pelittää ne kaasarit ns. "power-filttereillä". Joku kikka siihen oli, mutta en kuolemaksenikaan muista mikä. B-forumilta kyllä löytyy.

Vaikkapa Dynojetin suutinsarjalla saa vaparit skulaa kohtuuhelpolla.

29.10.2007 17:29

Hieno faitteri tulossa ;) Perä sopii hyvin ja odotan innolla projektin etenemistä ja valmiiksituloa.