Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

22.5.2008 15:21

Sehän siinä olikin vikana, aloin jo miettiä mikä meni elämäs vikaa ku ei tajua. Kiitos ku kerroit että netimoton takia ei oo sitä 625 siinä.

Pakko nyt löytää tollane sxc tai lc4, ei noi kyykyt sitte iskenykkää :S

22.5.2008 20:11

SXC on LC4 ;) suosittelen kyllä, iha hyvä peli, huoltovälitki on suht pitkät, kulkee ja vääntää hyvi. ainoo mikä on miinusta, ni se perus lc4 (ei enää -08 nii paljoo) tärinä

25.5.2008 11:07

Eile sovittelin prestige perää toho. Takahäkki pitäs olla vähä lyhkäsempi, muute se paistaa sieltä alta rumasti. Eli koska tota takahäkkiä ei viitti pistää halki, ni pitää alkaa modaileen uutta, lyhyempää takahäkkiä :)

22.7.2008 0:28

Ja taas pikkasen päivityksiä tähä topickii:
-Nyt on flekti kiinni. Kun flekti oli asennettu pyörä ei lähtenyt enään käyntiin. Tulppa toimi. No sitten puolan kimppuun, kun puolan mittasi ohmisesti ensiöpiiristä, se näytti kuollutta. Kokeiltiin sitten '84 Harleyn puolalla antaako kipinää, ei antanut :s Siinä vaiheessa meinasi hermo mennä, ja koska nopee oon (olisinki :lol: ) niin tilasin suorilla Motokeitaalta uuden CDI-lootan ja puolan. Osia odotellessa huomasin sitten, että CDIltä puolalle lähtevä johto oli poikki. Vaihdoin sen ja nyt toimii :) Eli jos jollain hajoo CDI tai puola, ni mulla on iha uudet avaamattomissa paketeissa ;)

-Tänään huomasin, kun sumoja laittelin alle, että takanapa sumovanteessa on vaimennettu, eli sieltä löytyy ne laatikonsäästäjä kumit.

Korttia odotellessa (61päivää, että täytän) :)

3.9.2008 18:06

Vähän uutta taas.
Eli pienemmät vilkut on nyt ostettu tähän, ei kuitenkaan mitään minivilkkuja vaan semmosia mitä noissa "kisaenskoissa" näkyy. Vilkut on Hussesta ja ostin ne täältä käyttäjältä Blizzer, kiitos hänelle. Tuossa kuvakin vilkuista
Kuva

Noihin alan liittämään tässä piakkoin kuvassakin taustalla näkyviä XLR-liittimiä. Kun menee ajamaan enduroa, niin saa helposti vilkut pois ilman työkaluja ja liittyessä yleisille teille taas vilkut saa nopeesti kiinni. Idea lähti täältä

Mitä mieltä porukka on, sopisiko noille mustille motoille normaalit oranssit vanneteipit, vai ne missä on KTM-tekstiä tiuhaan tahtiin? Jommatkummat olen ostamassa, osaa vain päättää kummat :lol:
Ja sitten vielä pitäisi ostaa kahvan päihin Flat Capit, joko kotarin PowerPartsit (oranssit) tai sitten tarvike kultaiset, mitä mieltä niistä olette?

Vielä pitäisi odottaa 18päivää, että tulee ikää :D

3.9.2008 20:32

Pyrdänä kirjoitti:Mitä mieltä porukka on, sopisiko noille mustille motoille normaalit oranssit vanneteipit, vai ne missä on KTM-tekstiä tiuhaan tahtiin? Jommatkummat olen ostamassa, osaa vain päättää kummat :lol:
Ja sitten vielä pitäisi ostaa kahvan päihin Flat Capit, joko kotarin PowerPartsit (oranssit) tai sitten tarvike kultaiset, mitä mieltä niistä olette?
Oranssia oranssia, näin ainaki itse laittaisin ;)

3.9.2008 23:46

Ootko nähny livenä ne ''ktmktmktmktm'' vanneteipit, ei mitää herkkua silmille ja ei halpaakaa :S. jos jotai nii laita sitä sähkötapee oranssina.

4.9.2008 14:00

Joo, itekki kans funtsinu et ne on niis KTMKTMKTMKTM tesois on se teksti vähä liia monta kertaa. Oranssia sähkötesaa en oo mistää löytäny ja muutenki ne on yleensä aika leveitä vrt oikeisii vanneteippeihi.

Oranssit vanneteipit käyn ostaan varmaan vkl:n aikana, kuvaa laitan sitten kun on kiinni :)

22.9.2008 22:44

Noniin, kortin hain eilen ja nyt on sitten ekat ajot ajettu laillisesti :) sunnuntaina tuli ~100km mittariin lisää.

Galleriassa yks uus kuva

Vähä erimoista ajella ja kikkailla tämmösellä isolla motolla ku ajanu 2vuotta DT:llä :D

16.4.2009 22:24

Päivittelyä tännekin.

Talven oli ajossa, joten mitään mahtavaa muutosta ei tapahtunut :( Alkutalven alla oli Trellen enskapiikit, sitten ostin piikkisen EXC:n enskat tohon kakkosvanteiks ja niille tuli si SA-nastalliset gummit.

Nyt talven väistyttyä motot meni alle ja vähä uutta muoviakin, kato galleria ;)

Jos jollai olis tarvetta Prestige-muoveille (tankin ja sitten se perä+sivumuovit) niin saa tarjoilla!

22.3.2011 20:10

Pikkasen päivitystä pitkästä aikaa näin kevään kunniaks.

Viime postauksesta on suht pitkä aika, välissä keretty vaihtamaan puola, pulssianturi, startin vapaapyörä & laakerit. Prestigen perämuovi myyty, ei riittänyt innostus sitä alkaa kiinnittää

Talven oli taas alla sa-nastat (tuli niillekin ajoa varmasti huimat ~200km..)
Motovanteissa oli Stormilta haetut oranssit-vanneteipit, tälle kaudelle ne revittiin pois.Crash pädeistä oon haaveillu, nyt kun tallis on metallisorvi, nii kuhan kerkeen taidan kokeilla tehä alu:sta tai nylon-tankosta pädit nurkkii.
Nyt kesäks pyörään tulee (tilattu):
-oranssit takamuovit
-ktm powerparts tankopainot
-kaasariin jäykempi kiihdytyspumpun jousi & o-rengas kikka
-jokune tunexi-tarra ;)

Edellisistä postauksista tutut irrotettavat takavilkut on vaihdettu EXC:n orggiskiinteisiin.

Yhdet mustat sivunrokilvet ja takalokarin taidan kokeilla päällystää valkoisella tarralla. Tekee mieli kokeilla erivärejä :D

Ei oo helppoo jakaa aikaa kaikille vehkeille yhtäaikaa. Sportster Roadster on tallilla vaiheessa, auto tuhannen palasina tallilla oottamas uusien pohjapalkkien vaihtoo.. :lol: Onneks kun pitää EXC:t mettävehkeinä, nii niillä pääsee vaa ajaa ku tekee perushuollot :)

Ps. Jos jollain sattuu oleen tarvetta hyvälle piikki Detsonille, niin klik ;)

29.3.2011 0:30

Nyt on oranssit perämuovit hyllyssä ja valkosta tarraakin tuli ostettua mustille muoveille, kummatkin oottelee asennusta.

Kaasarin käytin auki. Kellään kokemusta miten kiihdytyspumpun jousen pystyy vaihtaan? Jousihan on mustan muovisen palan takana, johon tulee kiinni kiihdytyspumpun tappi (rod). Aikani sitä hämmästelin ja ilman väkivaltaa koitin irrotella, lopulta Keihin kyllä vei voiton. Samalla katoin kiihdytyspumpun säädöt, ei ollut tarvetta o-rengas kikalle, kun siinä on valmiina pultti jolla voi säätää kiihdytyspumpun toimintaa. Oli jo säädetty siten, että pumppu lähtee heti mukana ku avaa kaasun ja loppuu siinä n 2/3 kaasulla. Ilmeisesti järkevin ratkasu on juuri noin (mitä koittanut foorumeilta lukea).
Putsasin ja löin kasaan, vaihdan jousen sitte ku oon taas viisampi.

Kuvia päivittelen lähipäivinä

29.3.2011 17:03

laitappa yv : tä käyttäjälle Snuarrow, tuntee LC4 : sten sielunelämän paremmin kuin hyvin!