Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

6.9.2007 15:24

Onnistuuhan tuo, ja kyllä se lambda sen verran huolehtii ettei vaarallisen laihalle mennä. Tietty mikäli kaikki tehot ja vääntökäyrät haluaa kuntoon niin se täytyy PCllä säätää. Toimii toki muutenkin, ilman täyttä hyötyä vain.

6.9.2007 15:32

Ok kiitoksia :)

Olen kahden sliparin vailla, joko Laser hotcam tai sitten mivv gp-style. Laser on kalliimpi mutta itse pidän sen muodosta enemmän kuin perus pyöreästä. Sen näkee sitten miten rahatilanne antaa myöten.

Aloitan tässä piakkoin vanteiden kiilloituksen\maalauksen mutta siitä sitten lisää myöhemmin.

6.9.2007 15:37

mivv tietääkseni pitää kuuleman mukaan aivan helvetillisen kovaa ääntä. Omaa micronini pitää joskus jopa häiritsevän kovaa ääntä, ja mivv on tietääkseni vielä inasen verran kovaäänisempi. Sen putken kanssa täytyy vaan ajella kiltisti, koska se todellakin kääntää päitä :D

6.9.2007 16:02

Spine^ kirjoitti:samaa on sanottu mm hyosung cometin keulasta, kuin sv : stä.


siis mitä? et hyasintin usd keula on paskempi kuin sv:n?

6.9.2007 18:08

Kyllä.

6.9.2007 20:02

Miikkis_ kirjoitti:Kyllä.


tjuu, verrattiin varmasti uudempaan vessaa, vanhan keula on ihan kökkö. mutta ei tästä tän enempää tässä topikissa :).

6.9.2007 21:48

Depa kirjoitti:Pohdin tässä, että onnistuuko pelkän sliparin vaihto ilman, että asentaa komentajaa tai koskee ruiskuun?
Putkistosta löytyy lambda-anturi joten tämän pitäisi kaiken järjen mukaan säätää pyörän seokset tiettyyn pisteeseen asti.
Jos joku vielä pystyisi varmistamaan asian niin olisi hyvä.


Tuolla .ORG:n puolella on pojat puhunu ettei tartte PC:tä jos pelkän sliparin vaihtaa. Vähäsen enemmän paukkuu moottorijarrussa kuulemma mutta muuten toimii hyvin.

8.10.2007 22:04

Tässä alkaa pyöriä jo ajatus pyörän talviteloille laittamisesta ja rakentelun aloittamisesta.
Joten mieleen juolahti ajatus, perän korottamisesta, siis jyrkempään kulmaan koko takahäkkiä.
Muistaakseni erään Suomalaisen kaverin Turbotetussa Z1000 vakio perän kulmaa oli parannettu ihan korottamalla koko takahäkkiä.
Itse rungon muokkausta en pidä ongelmana mutta penkin ja muovikatteiden sun muiden sovitusta pidän hankalana. Jos jollain on kokemusta kyseisestä hommasta kokemusta niin voisi jakaa tietonsa tänne.
Viimeksi muokannut Depa päivämäärä 27.11.2007 16:39, muokattu yhteensä 1 kerran

8.10.2007 22:37

miks sää perää korotat, eikös toi aikas korkee oo jo muutenki? :)

9.10.2007 12:20

No eikös se ole olennainen osa tappelijan ulkonäköä, kun tässä projektissa juuri sitä ollaan hakemassa :D
Saa nyt nähdä mitä tuostakin tulee. Tarkoitus olisi purkaa koko perä ja katsoa onnistuuko koko homma ollenkaan. Jos menee liian vaikeaksi, taikka en jaksa ryhtyä koko hommaan, niin perä pysyy tuollaisena kuin se nyt on.

27.11.2007 16:59

Pientä edistymistä havaittavissa. Irrotin koko käyrästön, pesin sen ja hinkkasin sitä kivan aikaa.
Kuva
Tästä näkee mistä lähdettiin
Kuva
Ja tässä lopputulos mihin olen tyytyväinen.

Seuraavaksi pitäis jatkaa swingin kiillottelulla ja maalaushommilla.

8.1.2008 21:29

Onkos tälle tapahtunu mitään edistystä?

9.1.2008 18:23

Kyllä kyllä, edistystä tapahtuu koko ajan. Kuvia en vain ole kerennyt ottamaan.
Fatbarin sain kiinniteltyä tossa vähän aikaa sitten ja samalla myös uudet takavilkut ja etulokarin. Vanteet ja pari muuta osaa lähtee pulverimaalaukseen piakkoin. Eli hyvällä vauhdilla valmistuu kevääksi ;)

16.1.2008 1:09

Täälä löytyy kans samallainen pyörä.
Kiillotin itekki tuon pakosarjan kesällä, mutta se tummuu melko nopiaa ajossa.
Kuva ennen/jälkee http://www.jaakkog.1g.fi/kuvat/Z750/pakosarja.JPG/full
hienoha se on jos vaan kiilto pysyy http://www.jaakkog.1g.fi/kuvat/Z750/IMG_1065.jpg

16.1.2008 21:50

Tuo "tummuminen" on lämpövärjäymää ja sitähän ei voi estää jos pyörällä aikoo ajaakkin.

Ei muuta ku tuppi nurin ja käyrät siniseks, kiillotetaan sit ku hapettuu/paska palaa kiinni.