Loistavaa. Ei saa mäntiä tuusmotoristakaan vaikka tilasivat niitä taiwan paskoja. Eli laitoin nyt koneen nippuun niin että toisessa männässä kaksi rengasta ja toisessa vain ylempi, varsinainen purkkaviritys prkl.
Mutta eihän ne ongelmat vielä siihen loppuneet
jouduin taas kerran etsimään erikoiseen paikkaan päätynyttä kannen pulttia... Sitten havaitsin että perkele kaasuvaijerin kiinnitysnippa kadonnut... no ei se mitään, siksihän liima on keksitty. Saas nähä miten pitkään tuokin toimii, pitänee laittaa jotain viritystä että tuo nyt ainakin pari kilsaa kestää että saa nipan ruuvilla.
Kiinnitin sitten samantien kaasuttimet kiinni, testasin vähän sähköjä ja huomasin että eräs liitos ei toimi ei sitten ollenkaan. Joutunen kiertämään sen. Putketkin ovat kiinni ja takapyörän akselin kääntäminen toisinpäin ratkaisi aika mukavasti ongelmat. Nyt ei käynnistyspoljinkaan sitten lyö pakoputkeen polkiessa. Kokeilin polkea hieman ja on muuten puristuksia, ihan hirvittää että onkohan tuo nyt ihan kunnossa kun tommoset
Ties vaikka alkais taas nakuttelemaan tai jotain. Käyttelen siis 98e kunnes varmistun että on ok. Sain posautettua yhen sulakkeenkin tuossa. Vituttaa hieman kun joudun kaivamaan sen sulakerungon esiin ja vaihtamaan uuden tilalle.
Seuraavaksi tuota kaasuvaijeria kiinni ainakin toisesta päästä ja katsotaan miten kaasukahvan pää toimii. Tässähän pääsee kohta hyräyttämään pyörän käyntiin! enään tankki, hana, korkki ja bensaa.
Ilmanputsareiksi laitan ainakin väliaikaisesti ne powerfilsut kiinni mutta vain väliaikaisesti. Ei tuommoista jaksa kattoa kun ovat niin surkeat.
Tulpiksi laitoin upouudet B8EG tulpat ja vanhat perusmalliset ovat sitten varatulpat. Ties vaikka pääsisi sunnuntaihin mennessä hyräyttelemään.