6.8.2007 19:42
Gallo kirjoitti:Hyvät pörinät Juhalla. Kenes kans oikee kurvasit tuossa n. 20min sitten kulmilla? Ajoit vain ohi ja edellä meni hopeinen uudemman sukupolven vessa.
Toiset ne sotkee fillarilla...
7.8.2007 16:02
7.8.2007 16:36
12.8.2007 17:37
23.8.2007 13:26
23.8.2007 14:26
Juha S kirjoitti:ja tosiaan, kulutus on nuossut n. 0,5l/ 100km. kaupungissa menee nykyään n.5,5l/100km, ja kun antaa KUNNOLLA sitä runtua koneelle (ajoin 120km pätkän 55min, pelkkää metsäistä suoraa. mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella ), niin kulutus on sellaista vähän päälle 6l/100km.
23.8.2007 14:37
Sami kirjoitti:Juha S kirjoitti:ja tosiaan, kulutus on nuossut n. 0,5l/ 100km. kaupungissa menee nykyään n.5,5l/100km, ja kun antaa KUNNOLLA sitä runtua koneelle (ajoin 120km pätkän 55min, pelkkää metsäistä suoraa. mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella ), niin kulutus on sellaista vähän päälle 6l/100km.
Hyosungissakin kulutus noin 5l ja varmaankin kun siihen laittaa tuon BMC:n ilmansuodattimen ja sopivat suuttimet voisi olettaa kulutuksen nousevan suurinpiirtein saman verran (eli ei pahasti). Nykyisin menee vaan niin vähällä bensalla ettei ole ollut intoa lähteä säätämään.
Mutta tuo että 6l pääsee 100km noin kovassa ajossa, se on mun mielestä jo hyvin. Ja v-twinit muka kovia kuluttaan...
PS. Jos mittari oli melkein jatkuvasti 200:n paremmalla puolella, miten sait tuohon pätkään hukattua jopa 55min aikaa?
4.9.2007 20:57
4.9.2007 21:31
6.9.2007 20:03
10.9.2007 19:20
10.9.2007 19:55
Juha S kirjoitti:laitoinpa nytten syksyn kunniaksi kahvanlämmittimet kiinni. ei mitään valittamista, kaasupuoli nyt tietenkin vähän äkäisemmin lämpeää
Juha S kirjoitti:niitä lämppäreitä ei sitten kannata kovinkaan pitkään pitää maksimiteholla, jos mopo ei ole käynnissä...
10.9.2007 19:57
Sami kirjoitti:Juha S kirjoitti:laitoinpa nytten syksyn kunniaksi kahvanlämmittimet kiinni. ei mitään valittamista, kaasupuoli nyt tietenkin vähän äkäisemmin lämpeää
Laitoitko lämmityselementit vanhojen kahvakumien alle vai kokonaan uudet kahvakumit jotka sisältävät lämmitinelementit? Kiinnostaisi tietää toimivatko nuo lämppärikumit sen paremmin kuin irtoelementit jotka omassa mopossa on kytkinpuolella lähinnä lämmittämässä clipon-tankoa.Juha S kirjoitti:niitä lämppäreitä ei sitten kannata kovinkaan pitkään pitää maksimiteholla, jos mopo ei ole käynnissä...
Onneksi omassa on kytketty niin ettei lämpiä ilman että mopo on käynnissä.
13.9.2007 23:14
Juha S kirjoitti:tjuu, ajotavasta riippuen kulutus on n.5-7 litraa, ku tarkemmin ko. henkilöltä kysäsin. ihmeen paljon tuo siu laite vie. mitä siinä on kiinni?
15.9.2007 13:02
X-Race kirjoitti:Juha S kirjoitti:tjuu, ajotavasta riippuen kulutus on n.5-7 litraa, ku tarkemmin ko. henkilöltä kysäsin. ihmeen paljon tuo siu laite vie. mitä siinä on kiinni?
Ei muuta kuin putkisto ja K&N -elementti.