Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
20.11.2012 23:37
Hyvältä kuulostaa suunnitelmat, mutta mä kyllä koittaisin matalemmalla olakkeella. 0.15mm on kuitenkin loppuviimein aika paljon!
20.11.2012 23:39
Mukava lukea näitä isojen mopojen virittelyjä.
21.11.2012 13:05
hyvä kun kiinnostaa
nii eise kyllä jaksa varmaan ihan pohjaan astipainua että sais olla matalempikii olake mutta mutta pitää ny tälleen tehdä jos tulis hyvä
edittiä jooo hioin venttiilit mutta kolme vuotaa silti kun jouset paikallaan nyt meenaa mennä rahaa taas
21.11.2012 23:34
pakopuolta pitää ainaki vielä viimestellä vähä
Kumma ku ei venttiilit pitäny kunnolla vaikka läppäsi ne on kuulemma liia paksu tuo tiiviste pinta ja kulunu pyöreeks nii ei piä.
Nyt kun löytäs kestävämmät venttiilitkin vielä varsinkin pakopuolelle jotkut kisa natriumventtiilit
23.11.2012 16:38
nonni se on sillälailla että sano expertit että entiset venttiilit on hyvät ku hiioo ja konneistaa uuet seetit ja tuee vielä kisaseetit ja venttiileihin paremmat kulmat
23.11.2012 21:50
Avarratko kanavia?
24.11.2012 16:48
ohan niitä avarrettu niiku näkkyy
pientä viimestelyä vielä
7.12.2012 13:15
no ny ruppee rojekti jatkumaa ku sain kannen haettua venttiilipajalta siihen tuli parannetut seetit ja venttiilin korjauskulmat. pitää vielä tehdä viiste palotilan reunoille joka vähentää nakutusta ja pientä viimestelyä kanaville sitten vaan kone lyyvään kassaan ja reilusti tiivistemassaa väliin varmistukseksi
7.12.2012 23:09
Tuliko tuo kansiremppa kuinka hintavaksi, jos sitä nyt sopii kysyä?
8.12.2012 18:49
kyllähä sitä kysyä saapi 45e makso
10.12.2012 12:47
kyllä rupes puristuksia löytymään sen verran että senpä näkkee saako käyntiin enää polkastua
unohin sannoo että venttiilijousien alle tuli 1mm rikat vielä varmitukses että pysyy varmasti mukana varsinkin imuvenat ahetussa saattas liian pienellä jousivoimalla jäähä jälkeen ja se ei ois kiva
ja kannentiivistettä en laittanu ku sehän on ihan turhaa
ku tuntus pitävän puristukset ilmankin ku on se 15 satkun porras sylinterin ympärillä n. 4mm levee
sitten tuli myös mekaaninen ketjunkiristin jonka tein alumiinista ja pultin pätkästä.
+ vielä venttiilikopan toiseen kanteen huohotuslähtö
edittiä: eise ainakaan maanantai päivän kunniaks käyntiin lähre
13.12.2012 20:30
jooo kokeilin tuossa puhaltaa painetta 8b tulpanreijästä sillon kun puristustahti menossa ja eise suhissu yhtään kuulu ehkä ihan pientä sihinää mutta ei kyllä pitäs vaikuttaa käynnistykseen paljon yhtään.. luulis että aika tiiviiks painunu sitä olaketta vasten
en oikeen muuta keksi ku että nyt on puristuksia entistäki enemmän ku kannenntiiviste pois välistä ja venttiilit ei vuora ja vielä mangeetto kevyempi nii ei saa tarpeeks kovasti polkastua mutta pitäs kyllä ees yrittää käyntiin ku ennenki yrittäny ja lähteny helposti käyntiin mutta nyt ei ees lupaa uusilla tulpilla kokeiltu ja ekalla polkasulla pörähti mutta ei jaksanu käyntiin mennä
15.12.2012 21:50
Se tunne kun ekaa kertaa polkasee isompaa nelaria käyntiin
. Ei vaan onko jo turhan paljon puristuksia tuossa moopedissa kun on tuo mutkakin putkessa?
BTW. nättiä soppaa, laitatko nuo tankkiin?
15.12.2012 22:27
kylllä on semmone tunne olu välillä että ei tässä turpoja paljo tarvita ku pääsis ees ajamaa
joo tuo musta pensa oli tuolla kaasrissa ja nii oli tankissaki mistä lie tullu mutta ny on puhistettu ja käytnin lähti paremmin mutta vielä joku mättäää pääsis jo rällllää